Gå til innhold

Spillsituasjoner som irriterer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deux Ex: HR når hovedpersonen i en cutscene er så utrulig dum og går i ei felle som man kan lukte på flerfoldige mil. Generelt andre situasjoner i alle spill der du ikke har kontroll over karakteren din der de gjør noe utrulig dumt.

 

Folk i MOBA spill som bare skal ødelegge med feeding, frekk i kjeften og forlater spillet(en combo av alle 3 er dessverre ikke sjelden)

Skrevet

Noe som irriterer så utrolig på COD black ops er at man bare kan ha et helikopter oppe om gangen. Om noen har oppe et helikopter så må man vente helt til det er borte, og som regel er det bare noen få kills igjen da, så man får ikke brukt sitt eget -.-

Gjest Slettet+412
Skrevet

Chivalry... Når team-mates kommer å dreper deg... Fyfaen det er frustrerende!

Skrevet

Path of Exile. Drepte det meste av fiender med ett eller to skudd, og selv bossene gikk ned ganske kjapt. Men så fant jeg en boss i Act 2 og ble drept selv av ett skudd gang på gang. Tok han til slutt, men var rimelig irritert over vanskelighetsgraden.

Skrevet

På hvilket som hellst spill som man skal skyte noen som gjemmer seg i en haug av sivile og man ikke får lov å drepe de sivile. Det er nesten umulig se forskjell på folka og de sivile siden motsatanderne også går i bukser og T-shorter....

 

Generellt spill som man dør på etter å ha skutt en sivil (uhell eller ikke) irriterer meg.

Skrevet (endret)

I "gamledager" fortalte quest giver deg hvor du skulle gå, ved å gi deg en veibeskrivelse. Dette er mye bedre, spør du meg.

 

Det finnes heller ikke noe særlig utfoskning i dungeons lengere. Med en gang du går inn døra, forteller kartet og kompasset deg hvor det du skal finne befinner seg.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Skrevet

Var nok mange som irriterte seg over ikke vite hva man skulle.

 

Jeg syntes det var utrolig gøy på noen spill, men ikke alltid heller. Av og til ville jeg spille og komme videre, ha litt action osv, så da gadd jeg ikke mere etter 30 min med leting og brukte youtube. Det beste hadde vært å kunne skru av og på den funksjonen. Så kan man spillle med og uten allt ettersom og alle blir fornøyde.

Skrevet

I "gamledager" fortalte quest giver deg hvor du skulle gå, ved å gi deg en veibeskrivelse. Dette er mye bedre, spør du meg.

I LotRO hadde vi opprinnelig ingen quest helpers på kartet, og noen steder som f.eks Old Forest var en tungvindt labyrint uten et kart engang. Elsket det en stund, men gikk lei av å surre rundt i ring uten å ane hvor jeg skulle, og samtidig vite at dit jeg skulle var på den andre siden av en klynge trær jeg ikke kom forbi. Jeg var tydeligvis ikke den eneste som var lei av å gå meg vill, for LotRO fikk etterhvert både quest helpers, og en betydelig enklere Old Forest å navigere. Vi fikk til og med kart over den. :) I stedet for å blande meg inn i en diskusjon om old-school vs moderne innrømmer jeg glatt at jeg foretrekker det beste fra begge to Resident Evil: Revelations er et bra eksempel på det. Gameplayet er old-school nok til å føles som et ekte Resident Evil, men motoren, kameravinkelen, kontorllene osv er moderne nok til at det blir lett å spille. :) Det samme kan sies om Ni no Kuni. Grafisk er det utrolig vakkert, men gameplayet er veldig old-school. Det er likevel ikke rent turbasert, men benytter seg av sanntidskamper som i moderne JRPGs. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...