Gå til innhold

Show utstyret! (kamera utstyr OBS!)


Anbefalte innlegg

Hallo alle!

 

Tenkte vi skulle ha eit tråd der vi viser fram alt kamera utstyret vårt. Enten i form av tekst eller bilete. Tenkte dette ville vere morosamt og interessant å sjå kva alle har og brukar. Hadde også vert fint om dåkke kunne ha skrevet litt om kva som blir brukt mest av alt og kva dåkke tar med på turar etc..

 

Synast at dette hadde vert kjekt å skrive om.

 

Har ikkje søkt etter om det er andre emnar som omhandlar dette, så beklagar om det er det, men tenkte sida eg ikkje såg noko dei først 6+ sidane, så må det vere såpass gamle at det er necroposting.

 

-----------------------------------

 

Kan vel begynne med det eg har, får heller ta med bilete seinare.

 

Starta med DSLR fotografering før sommaren når eg fikk 1100D samen med 18 - 55MM DC III Kit Linsa. Med settet fikk eg med LowePro TopLoader bag, som passer fint for denne med kit linsa. Fikk også med 16 GB Transcendent Class 10 SD Kort og Keiko 58MM UV Filter. Kjøpte 1 veke seinare Hama Star 62 Tripod og Canon 55 - 250 MM IS Linse som eg brukte mykje i England.

 

Etter ferien så oppgraderte eg normal zoomen til Tamron 17 - 50 F/2.8 samen med eit polariseringsfilter og Canon Remote Switch RS60. Kjøpte seinare Tamron 60MM makro linse og eit Youngnuo 468 Mark 2 TTL Blits.

 

Til jul oppgraderte eg stativet frå Hama Star 62 til Manfrotto 055XProb samen med 804RC2 Basic Pan Head og 496RC2 Ball Head.

 

Siste kjøp var nokre dagar sida då eg bestemte meg å oppgradere telezoomen min, kjøpte min første L linse. Canon 70 - 200 F/4 L Non IS.

 

Enkel liste for dei som ikkje vil lese:

 

Canon 1100D + 18 - 55 DC III Kit Linse

LowePro TopLoader

Transcendent 16 GB Class 10

Keiko 58 MM UV Filter

Hama Star 62 Tripod

Canon 55 - 250 MM IS F4 - 5.6

Canon Remote Switch RS60

Tamron 17 - 50 F/2.8 + Sol Blender + Polariseringsfilter til dette (husker ikkje merket)

Tamron 60 MM Macro F/2.0 + Sol Blender

YoungNuo YN-468 Mk 2

Manfrotto 055XProb Tripod

804RC2 Basic Pan Head

496RC2 Ball Head

Canon 70 - 200 F/4 L Non IS + Sol Blender

 

DSLR fotografering har basically tatt over cashflowen sida eg starta før sommaren. Trur eg må snart melde meg på DA (DSLR's Anonymous).

 

Til vanlig så bruker eg for det meste 1100Den samen med Tamron 17 - 50 linsa. Har ikkje gått mykje på tur i det siste, men når det startar så tar eg sikkert med min nye L linse så eg får prøvd den ut.

Endret av MPC
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg ikkje den sida eg ikkje sjekka andre områder, men tipper vel det er greitt å fortsette her? Så start å post :) (Om moderator/administrator er ueinig, så kan dåkke godt stenge tråden).

 

Er ikkje særleg keen på necroposting.

Endret av MPC
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I motsetningen til dei andre, så skal eg svare i steden for å slåss :p

 

 

Har dette:

 

Canon 600D

Canon 18 - 55 IS Kit Linsa

Billig Hama Stativ (husker ikkje model)

Liten Fjernkontroll til 600D

Ekstra Batteri

"Cleaning Kit"

 

 

Billig filtere: (Gjekk amok på DX.com :p)

UV Filter (58 mm)

Polariseringsfilter (58 mm)

+8 Close Up Filter (58 mm)

 

Trur ikkje filterene var eit godt kjøpt, dei er av dårlig kvalitet, men dei var i vertfall billige. Har ikkje så mykje peng pga at eg er film student på rena, men når eg får meir penger så blir det kanskje ein ny normalzoom.

 

Starta sjølv også i sommar, sida eg måtte skaffe meg eit DSLR til neste år. For det meste så liker eg å filme kort filmar, men liker også å ta natur fotografiar, men er litt vrient når eg har så lite utstyr!

Endret av MJC
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er utstyret mitt, tatt med mobilen. Kamerahuset 1100D er omtrent den billigste delen av utstyret. Normalobjektivet Sigma 17-50 f/2.8 OS koster vel det dobbelte, og har gjort underverker med fotogleden min. Blitsen 430 EXII med en Aurora softbox er genial for å få en proff studio-look på bildene. Videre har jeg en 50mm f/1.8 som aldri brukes mer da Sigmaen gir skarpere og bedre bilder. Til ting langt borte har jeg Tamron 70-300 Di VC som er utmerket i dagslys men ikke like moro når det skumrer litt. Neste på ønskelisten er nok en Canon 70D når den måtte komme. Det er krevende å treffe med fokus på f/2.8, og jeg må sikte med senterpunktet på noe som ikke er helt fremst. Det er vanskelig å treffe øyet på en liten baby som beveger seg. Har inntrykk av at slik finsikting ikke blir nødvendig med et vesentlig mer avansert kamerahus.

post-155910-0-02036300-1358111571_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fint å sjå andre med 1100D :)

 

Har berre tatt 2 bilete atm, den første er av min nye 70 - 200 L linse, har berre 1 blits og ingen "whiteboard" så eg måtte bruke papir, men det fungerer:

 

Den andre er av 70 - 200 påmontert 1100D, tatt med mobilen:

 

I morgon så skal eg ta fram alt og ta eit "gruppe" bilde.

TRRCanon%2070-200%20F4%20L%20USM.jpg

 

TRRNewLLens.jpg

Endret av MPC
Lenke til kommentar

post-108418-0-31146100-1358175612_thumb.jpg

 

Dette hadde jeg tilgjengelig her jeg sitter. Nyt min vakre årgangs-D70, med pop-up-blitsen på plass takket være en rosa tapebit. Ved siden av en trofast AF 180mm f/2.8.

EDIT: Og selvsagt min nifty-fifty.

 

Bildet tatt med 12-24mm på lånt hus.

Endret av TaraldR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, endelig fant eg min gamle Kodak EasyShare, så eg fikk brukt den for å ta bilete. Første bilete er av nesten alt eg har som eg nemnte lengre oppe i forumet, den andre er bilete av kittet eg bruker mest når eg er ute (minus blitsen, bruker berre den til portrett, lightfill, eller andre eksperimenter.

 

 

102_0018.JPG

102_0017.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...