Gå til innhold

Noen å besøke?


Hexafix

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om det er noen som vil ha besøk av meg?

 

Jeg må vekk noen dager og har ingen å besøke.

 

Hvis det ikke er noen som jeg kunne ha besøkt så kommer jeg bare til å vandre gatelangs igjen og det kommer til å gå dårlig.

 

Det er sikkert noen som kan få meg på spontan besøk?

 

Eller vet hva jeg kan gjøre?

 

Det eneste jeg kan er å reise vekk og få meg et sted å bo og arbeid men ikke oppe i bøgda her jeg bor nå for det er et forbanna høl....

 

Hva er mulighetene mine nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hve med litt info om hvem du er? Hvor gammel, hva du liker å gjøre og spise og sånn?

Jeg spiser stort sett alt.. Jeg kommer ikke på noen ting som jeg ikke liker å spise men det jeg liker best er nok fisk og poteter, kjøtt-poteter+noe tilbehør.. Pizza og pasta, lasagne, karbonader.

 

Jeg liker å spille spill med folk, gå tur og ellers konstruktive ting som er artig og koselig. Ellers slappe av og prate om alt og ingenting.

 

Jeg vil ikke være helt ærlig med alderen men jeg er i slutten av 20 åra og starten av tredve åra. Det sier vel kanskje litt om alderen min...

 

Det var mye som jeg ikke hadde tenkt på å skrive før. Takk! ^^

 

: ))

Lenke til kommentar

Send en PM om du kommer innom Bergen.

det skal jeg... men jeg har ikke mobil-data fortiden så det kan bli vanskelig men jeg kan vel få facebooken din.. Jeg er ikke noe annet enn en helt vanlig person og jeg har også nerver men jeg skjønner ikke hva folk er så redde for... Det er ikke noe bedre at vi står i telefon-katalogen enn at vi er på for eksempel FB... men det er jo ikke alle som bruker det da. Og jeg tror ikke at det er så mange som bruker det som man skal ha det til eller så er det veldig mange falske navn og folk i skattelistene... -jeg er litt rar.. trenger noen å prate med om ting også liker jeg å fyre så jeg kan jo prøve å dra meg over til B'gen. Jeg har aldri vært i B'gen men jeg tror det er en fin by og jeg har alltid hatt lyst til å møte ei vestlandsdame. Var kjent med ei i ca 12 år før ho "ditcha" meg for et år sia... Men vestlandsdamene skiller seg radikalt og markant ut i fra de "fine" østlandsbertene vi har på denne kanten. Det er jo noen bra damer her også men jeg har ikke møtt eller sett så mange av de..

 

Du må ikke misforstå meg.. avatarbildet mitt har ingenting med meg eller min personlighet å gjøre :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmmm, bare meg som sanser ugler i mosen her?

Jepp... det tror jeg faktisk det er.. Jeg er er bare en helt vanlig idiot som sitter på et forum... Trenger ikke å være farlig på grunn av det og hvis jeg hadde onde hensikter så vet jeg at det ville blitt spora opp veldig fort og jeg gjør ikke noe ulovlig dersom det kan bli oppdaga så... NEI, jeg har ingen onde hensikter med denne tråden.

 

Jeg prøver bare å oppsøke potensielle venner og folk. På sosiale medier så er det ikke mange som tørr å ta kontakt uansett og på diverse dating tjenester så er det jo bare menn..

 

Så jeg tar dette som et sosialt eksperiment og jeg håper ikke at det ikke skal være greit.

 

Forøvrig så er ikke jeg stor og sterk og jeg har også nerver når det kommer til dette så jeg syns det er merkelig at det ikke er mer som skal til for å få folk til å tro at jeg sitter å kødder...

 

Jeg veit at det er forumtreff noen ganger og det er også noe som jeg vil være med på men da trenger jeg noen å overnatte hos og det kan jo være fint å få nye venner på den måten også.

 

Jeg syns du bør ta en revurdering av sansene dine.

Lenke til kommentar
Jepp... det tror jeg faktisk det er.. Jeg er er bare en helt vanlig idiot som sitter på et forum... Trenger ikke å være farlig på grunn av det og hvis jeg hadde onde hensikter så vet jeg at det ville blitt spora opp veldig fort og jeg gjør ikke noe ulovlig dersom det kan bli oppdaga så... NEI, jeg har ingen onde hensikter med denne tråden. Jeg prøver bare å oppsøke potensielle venner og folk. På sosiale medier så er det ikke mange som tørr å ta kontakt uansett og på diverse dating tjenester så er det jo bare menn.. Så jeg tar dette som et sosialt eksperiment og jeg håper ikke at det ikke skal være greit. Forøvrig så er ikke jeg stor og sterk og jeg har også nerver når det kommer til dette så jeg syns det er merkelig at det ikke er mer som skal til for å få folk til å tro at jeg sitter å kødder... Jeg veit at det er forumtreff noen ganger og det er også noe som jeg vil være med på men da trenger jeg noen å overnatte hos og det kan jo være fint å få nye venner på den måten også. Jeg syns du bør ta en revurdering av sansene dine.

 

Revurdering av sansene mine? Tror heller det er du som bør revurdere hvordan man skal sosialisere seg.

 

Håper virkelig ikke du er så naiv og tror alt er god fisk på Internett. Kritisk tenking og sunn fornuft har aldri skadet noen, kontra dette naive pølsevevet av en tråd du har startet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Revurdering av sansene mine? Tror heller det er du som bør revurdere hvordan man skal sosialisere seg.

 

Håper virkelig ikke du er så naiv og tror alt er god fisk på Internett. Kritisk tenking og sunn fornuft har aldri skadet noen, kontra dette naive pølsevevet av en tråd du har startet.

Selvfølgelig så kan det være fullt mulig å sosialisere seg på denne måten. Kanskje litt feil å bruke et forum til dette og enda verre når det er et forum hvor 95% av alle brukerne har sosiale problemer selv++

 

Da fungerer ikke det jeg vil.. Men det kunne vært mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...