Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvorfor er det ingen som gir skikkelige råd til meg, bare til andre?


snorkeren

Anbefalte innlegg

Når jeg skriver her (i det siste), og spør etter råd og hva det kan være med kroppen min, så sier de bare at jeg skal gå til legen og ikke poste det her på forum. Men når alle andre poster om sykdom og sånt, så får de hyggelige tips og råd om hva det kan være og hva en bør gjøre. Hvorfor er det sånt?

Endret av snorkeren
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På forumet her finnes mye forskjellig kompetanse. F.eks leger, psykologer, psykiatre, sosionomer, naturmedisinere og mange med verdifulle brukererfaringer som stemmer mer eller mindre med din situasjon. Det som er felles for alle er at vi ikke er dine primære omsorgspersoner. Vi kan jo gi deg ulike tips og råd basert på erfaring og kunnskap i forhold til hvordan du presenterer deg selv og det du synes er problematisk, men det er begrenset både hva som er forsvarlig og fornuftig å gå ut med til deg. Det er ikke for å være vanskelig eller uhjelpsom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

På forumet her finnes mye forskjellig kompetanse. F.eks leger, psykologer, psykiatre, sosionomer, naturmedisinere og mange med verdifulle brukererfaringer som stemmer mer eller mindre med din situasjon. Det som er felles for alle er at vi ikke er dine primære omsorgspersoner. Vi kan jo gi deg ulike tips og råd basert på erfaring og kunnskap i forhold til hvordan du presenterer deg selv og det du synes er problematisk, men det er begrenset både hva som er forsvarlig og fornuftig å gå ut med til deg. Det er ikke for å være vanskelig eller uhjelpsom.

 

Enig med deg igjen, vidor.

 

Snorkeren må få svar på det hun lurer på hos de som har behandlingsansvar for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja....

 

...

 

Hva er det egentlig du lurer på? :ermm:

 

Jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk svar på samme måte som alle andre på forumet får når de spør helsespørsmål. Men nå har jeg jo fått svar. Så nå lurer jeg ikke på noe lenger. Jeg har jo fått svar nå så da skreiv jeg bare ok.

Endret av snorkeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...