Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen på laptop fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Hei

Når jeg starter laptopen(Acer aspire 5738ZG), starter skjermen som normalt, men etter ca ett kvart sekund blir den svart, og den vil ikke på igjen. Ingen tegn til liv. Pc'n fungerer ellers som normalt, og problemet kom plutselig over natten. Kan fint bruke den ved å koble den til en TV via HDMI. Laptopen hadde stått på et bord hele tiden. Den er forøvrig 3,5år gammel :p

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme data som deg (Acer Aspire 5738Z) og har hatt nesten det samme problemet. Hvis du klarer å koble den til Tven via HDMI og det virker så kan du kjøpe deg en skjerm. På Lefdal har skjermer til 899,-. Du kan prøve å ta ut batteriet og la stå i en time så prøver du igjen. Hvis ikke det virker kan du prøve å gå til din nærmeste pc-reparatør.

Lenke til kommentar

Jeg har samme data som deg (Acer Aspire 5738Z) og har hatt nesten det samme problemet. Hvis du klarer å koble den til Tven via HDMI og det virker så kan du kjøpe deg en skjerm. På Lefdal har skjermer til 899,-. Du kan prøve å ta ut batteriet og la stå i en time så prøver du igjen. Hvis ikke det virker kan du prøve å gå til din nærmeste pc-reparatør.

Huff, mye jobb for en pc som synger på siste verset uansett. Er en ny en på vei i posten :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...