Gå til innhold

Ingen godteri-januar


exonum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tosk. Den har maks 0.5-1 kalori, noe som er helt urelevant. Dette har jeg forklart til deg tidligere. Skal man legge på seg 1kg fett av lettbrus som har 1 kalori i seg må man drikke over 700 liter.. og ja, jeg mener at frityrstekt mat burde være ulovlig. Ialfall på hardcore.. er ikke mye hardcore om man får lov å drikke alkohol, for så å dra på byen å spise junk etterpå.

Jeg kjører min egen variant. Dvs. all junk er også forbudt og alkohol skal jeg også prøve å holde meg unna. Blir en særiøs treningsmåned med sunt kosthold.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående juice vs. lettbrus: det har noe med hva det faktisk er lagd av og består i(tenk vitaminer, f.eks); dette er ikke noe kalorikutt-tråd.

 

Og så det andre: Da er vi i gang gutta!

 

Godt nyttår, og jeg håper INGEN sprakk i natt :p

Men det er godteri, herunder saft(!!!).

I boken min er verken saft, juice eller brus godteri...

Lenke til kommentar

Men det er godteri, herunder saft(!!!).

I boken min er verken saft, juice eller brus godteri...

Her har du jo et godt poeng angående trådtittel, og den kunne med fordel vært endret. Noe godt forslag? :)

 

Angående saft og lettbrus/brus: Det er inkludert grunnet at det enten er tilsatt et halvt årsforbruk med sukker, og hvis det ikke er det så er det tilsatt noe annet mystisk(fagbegrep) noe; naturlig saft hvor næringsinnhold er bevart og det ikke er tilsatt sukker er det selvfølgelig ikke noe i veien for.

Endret av exonum
Lenke til kommentar

Hvorfor lager ikke alkoholmotstandere en egen "ingen alkohol-januar"-tråd, i stedet for å bragge i en tråd som har godteri som tema?

Og hva i alle dager har beinpress med saken å gjøre? "Ingen godteri eller beinpress-januar"?

Er lite imponerende med avholdsfolk som klarer seg uten alkohol i en måned da.

 

Jeg er forresten ute, jeg så på fyrverkeri og så tok jeg meg en bit med konfekt uten å tenke meg om. Det betyr ikke at jeg har tenkt å proppe i meg snop for det om da, regner med å ikke spise noe som helst snop uanz så jeg ikke blir stor og feit men faen det var kjipt da jeg innså at jeg var ute så godt som før det i det hele tatt begynte.

Lenke til kommentar

Er lite imponerende med avholdsfolk som klarer seg uten alkohol i en måned da.

 

Jeg er forresten ute, jeg så på fyrverkeri og så tok jeg meg en bit med konfekt uten å tenke meg om. Det betyr ikke at jeg har tenkt å proppe i meg snop for det om da, regner med å ikke spise noe som helst snop uanz så jeg ikke blir stor og feit men faen det var kjipt da jeg innså at jeg var ute så godt som før det i det hele tatt begynte.

 

Det er like lite imponerende som at vanlig folk klarer det.

Lenke til kommentar

Jeg har også blitt med, på hardcore-versjonen. Mulig du ikke så innlegget mitt her oppe. Flott om du orker å skrive meg på listen. Blir å kjøre dette uansett, men kan være ekstra motivasjon når man er offisielt med.

 

Startet etter jeg sto opp 1. Januar, da fyllanattmaten på nyttårsaften inkluderte en cola. Men regner man starter 1. januar når det er "ny dag", og ikke klokken 00.00 på sekundet.

 

Kjenner også presset allerede, tilgang på mye god mat og masse godteri + brus. Men sitter her med vannglasset og holder meg unna. Blir bra det her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...