Gå til innhold

Ingen godteri-januar


exonum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva alkohol har med godteri å gjøre? Trenger det å ha noe med godteri å gjøre? Ut i fra hva som ikke er lov trenger det absolutt ikke å ha noe med godteri å gjøre. Juice er ikke lov, lettbrus er ikke lov osv.. ut i fra de opplysningene vi får virker det som om det skal være ulovlig med det som er mest usunt. Og da burde ikke alkohol være lov.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva alkohol har med godteri å gjøre? Trenger det å ha noe med godteri å gjøre? Ut i fra hva som ikke er lov trenger det absolutt ikke å ha noe med godteri å gjøre. Juice er ikke lov, lettbrus er ikke lov osv.. ut i fra de opplysningene vi får virker det som om det skal være ulovlig med det som er mest usunt. Og da burde ikke alkohol være lov.

 

Så da mener du frityrstekt mat bør være ulovlig? McDonald's, Buger King? På "vanlig" dreier det seg iallefall om "godteri" så hvis alkohol skal noe sted passer den bedre inn på HC.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Lettbrus har ikke 0 kalorier ;-)

 

Tosk. Den har maks 0.5-1 kalori, noe som er helt urelevant. Dette har jeg forklart til deg tidligere. Skal man legge på seg 1kg fett av lettbrus som har 1 kalori i seg må man drikke over 700 liter.. og ja, jeg mener at frityrstekt mat burde være ulovlig. Ialfall på hardcore.. er ikke mye hardcore om man får lov å drikke alkohol, for så å dra på byen å spise junk etterpå.

Lenke til kommentar

Tosk. Den har maks 0.5-1 kalori, noe som er helt urelevant. Dette har jeg forklart til deg tidligere. Skal man legge på seg 1kg fett av lettbrus som har 1 kalori i seg må man drikke over 700 liter.. og ja, jeg mener at frityrstekt mat burde være ulovlig. Ialfall på hardcore.. er ikke mye hardcore om man får lov å drikke alkohol, for så å dra på byen å spise junk etterpå.

 

0,0000000000000000000000000001 ≠ 0

 

Tosk, har du aldri hatt matte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...