Gå til innhold

Filme skjermen min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil anbefale Xsplit over Fraps. Det komprimerer veldig godt, slik at du ikke nødvendigvis må redigere på klippet etterpå.

 

Du kan også streame live, slik at andre kan se du spille live fra en nettside (feks Own3d.tv, twitch.tv, livestream.com osv).

 

+ At du kan velge nøyaktig hvilken del (eller flere deler samtidig) av skjerm(ene) du vil ta opptak av.

 

Du kan både streame live, eller ta opptak lokalt til hdd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+412

Jeg anbefaler Fraps ettersom at jeg har mer erfaring med det. Det er et kjempe program men tar veldig mye plass på harddisken din så sørg for at du har en del plass eller en ekstern du kan lagre på. Du kjøper det på fraps.com og betaler kun en gang så eier du det forevig. :)

Lenke til kommentar

Finnes noe som heter crack da.

Alle de med litt respekt for seg selv(og utviklere) kjøper slike programmer når de er såpass billige. Iallefall om man er over 18 og har inntekt. ;)

 

Om du laster ned Xsplit gratis, må ta til takke med .flv-filer som senere må konverteres i Handbrake +en stygg overlay i hjørnet. Og om du vil ha fullversjon, kan man ikke kjøpe en lisens og eie den for alltid.

Nei, mulig det var noe offer greier når jeg kjøpte det for en god stund siden.. var jo bak i beta tidene.

 

Edit: Søkte i eposten min, ser ut som det er 2års lisens jeg har. :)

Edit2: Noe som forøvrig ikke gir mening siden det står at lisensen min går ut April 2014..

Your license will expire on April 13, 2014. - Samma det. :)

Endret av Merko.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Fraps er noe dritt, funker jo ikke på PC'en min.... Det funket heller ikke på min gamle... Får bare en haug med streker når jeg snur meg og videoen frame-dropper noe for jævlig... :wallbash:

 

 

Koster Dxtory noe? Fikk litt lyst til å prøve det :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Gratis, men da får du med watermark og det drittet der. Ellers koster det 230,- for lisens uten watermarks, men msg meg på Steam du når jeg kommer på ;)

 

Ok. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...