Gå til innhold

Ny touch telefon, rundt 2000kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Må muligens ha meg ny telefon da min ble litt herpa på fest.

Telefonen jeg har nå er en huawei u8800 som jeg er litt misfonøyd med pga wifi og batteridtid.

Så er det noen som kan anbefale telefoner til rundt 2000kr+-? Eventuelt om det er noen bra telefoner til ca 1000kr?

nfc er vell noe jeg ikke trenger da det ikke er så utbredt her jeg bor(tromsø og omegn)?

mvh

morgan_kane

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Finn selges det Sony Xperia S og Samsung Galaxy S2 får rett rundt 2000,- og er veldig gode telefoner. Har selv en Xperia S og er veldig fornøyd.

Har ikke løst å kjøpe brukt telefon, man vet jo aldri hvordan de er behandler.

Skrevet (endret)

Ah, ja men da blir det nok android nå og :) . Selv kommer jeg fra Android, og liker WP8, men det kommer an på bruken også vil jeg tro.

MTP Android er muligens Huawei Honor bra?

http://www.prisjakt....t.php?p=1107169

Har hørt mye forskjellig om Huawei. Noen sier den er SYKT bra for prisen, andre sier de blir ødelagt bare man ser på dem.

Jeg ville selv lagt inn cashen for en SGS2, det er en knall telefon IME, om man ikke ønsker dekke ut cash for en SGS3 som er en av de to-tre beste mobilene jeg har eid.

Endret av Slai
Skrevet (endret)

Ah, ja men da blir det nok android nå og :) . Selv kommer jeg fra Android, og liker WP8, men det kommer an på bruken også vil jeg tro.

MTP Android er muligens Huawei Honor bra?

http://www.prisjakt....t.php?p=1107169

Har hørt mye forskjellig om Huawei. Noen sier den er SYKT bra for prisen, andre sier de blir ødelagt bare man ser på dem.

Jeg ville selv lagt inn cashen for en SGS2, det er en knall telefon IME, om man ikke ønsker dekke ut cash for en SGS3 som er en av de to-tre beste mobilene jeg har eid.

Min Huawei u8800 har vært elendig på wifi, og batterilevetiden holder en skoledag, eller en fest med moderat bruk, altså maks 8 timer.

Kontruksjonsmessig så tåler den et par turer i bakken, har mista den 3-4 ganger i asfalten, en gang i grus, og flere ganger på golved inne. Har enda ikke gått helt sund, men krever litt liming for å holde alle biter på plass. så konstruksjonsmessig så virker den bra. Vet ikke om det er det samme med Huaweo Honor.

Dersom batteridtiden og wifi'en fungerer skikkelig på denne er den kanskje et godt kjøp for meg og studentbudsjettet mitt :p

Problemet med Samsung S2 og S3 er at alle har de telefonene i min krets :(

Endret av morgan_kane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...