Gå til innhold

Fyr mistet lappen pga medpassasjer!


treskopus

Anbefalte innlegg

en storm av elendig ånde

Pustet hun i 24,5 til 32,6 m/s?

 

Jeg siterer fra wikipedia (full storm):

Skummet som dannes i store flak driver med vinden i tette hvite strimer så sjøen får et hvitaktig utseende. Rullingen blir tung og støtende. Synsvidden nedsettes.

 

Noen og enhvert kunne latt seg distrahere av å ha et sånt monster i bilen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men som sjåfør har du ansvaret for å takle situasjoner.

 

Ja, så om du har på en muslim som tilfeldigvis har gjemt en bombe i jakkelommen, så skal du også takle situasjonen som oppstår i det han fyrer den av mens du kjører jevnt i en 80-sone. Da hadde selv jeg kjørt utfor! (Ikke at jeg pleier ta med meg "slike", men man vet jo aldri)

 

Luktensansen til denne gutten er 7x forsterket, fordi den er overutviklet. Det skjedde grunnet tap av en annen sans jeg ikke vet i farten, men da kompenserer sansene ved å jekke opp luktesansen noen prosent. Veldig uheldig at skjebnen da førte ham sammen med denne jenta akkurat denne dagen, i denne bilen, med han bak rattet. Uflaks, rett og slett

Lenke til kommentar

Ja, så om du har på en muslim som tilfeldigvis har gjemt en bombe i jakkelommen, så skal du også takle situasjonen som oppstår i det han fyrer den av mens du kjører jevnt i en 80-sone. Da hadde selv jeg kjørt utfor! (Ikke at jeg pleier ta med meg "slike", men man vet jo aldri)

Forskjell på en terrorist med bombe i jakkelommen og ei jente med dårlig ånde, det må selv du klare å se.

Om hun hadde slått til personen, da kan man klandre henne, eller gjort noe annet. Men sist jeg sjekket var ikke dårlig ånde grunn nok til å få straffen.

 

Luktensansen til denne gutten er 7x forsterket, fordi den er overutviklet. Det skjedde grunnet tap av en annen sans jeg ikke vet i farten, men da kompenserer sansene ved å jekke opp luktesansen noen prosent. Veldig uheldig at skjebnen da førte ham sammen med denne jenta akkurat denne dagen, i denne bilen, med han bak rattet. Uflaks, rett og slett

 

Nå kommer det jo ny informasjon, noe som gjør at det er mer forståelig at han reagerte. Men når han tross alt har en slik sans, så burde han jo være obs på slike situasjoner. Finnes mange som lukter uhorvelig ille.

 

Saken her er igrunn klar, sjåføren gjorde en feil, og han får ta støyten. Slik er det bare.

Lenke til kommentar

Det er alltid sjaføren som har ansvaret for bilen.

 

Høres utrolig ut at noen skal miste lappen fordi en annen lukter vondt...

 

Uansett har vedkommende krav om skriftelig begrunnelse på årsaken til beslagleggelsen av førerkort..

 

Vist det var alkoholmistanke, så hadde jeg krevd promilletest eller blodprøve for å renvaske meg selv og brukt eventuelle vitner. Men jeg tror politiet kan beslagelegge førerkort ved mistanke om noe straffbart..

 

Jeg hadde iallefall undersøkt litt mer.

 

Føler uansett at det er vansklig å ta noen vurdering basert bare på den ene siden av saken.

Endret av BIM-Tech
Lenke til kommentar

Nå kommer det jo ny informasjon, noe som gjør at det er mer forståelig at han reagerte.

Jeg må tilstå at det var noe helt annet som ble mer forståelig med den informasjonen, nemlig trådens manglende seriøsitet. Her er absolutt ingenting fornuftig å diskutere. Jeg tror neppe trådstarter ville bli veldig overrasket - eller snurt - om en moderator flyttet tråden til humorkategorien.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir man distrahert i den grad av dårlig ånde har man ingenting i en bil med andre å gjøre i det hele tatt. Ei heller ser jeg nytteverdien for han å være ute blant folk.

 

Go home treskopus! Inne i en dyp skog. Det er der du hører hjemme!

 

LA OSS I SKOGEN FÅ SLIPPE HENNE!

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må tilstå at det var noe helt annet som ble mer forståelig med den informasjonen, nemlig trådens manglende seriøsitet. Her er absolutt ingenting fornuftig å diskutere. Jeg tror neppe trådstarter ville bli veldig overrasket - eller snurt - om en moderator flyttet tråden til humorkategorien.

 

Geir :)

Jeg diskuterer utifra at det hun sier er sant. Om jeg tror på det selv er noe helt annet, men man vinner i alle fall en fiktiv diskusjon. Bedre enn ingenting.

 

Og ja, jeg liker trådene til treskopus. Hun tilfører mye morro til forumet, selv om hun klassifiseres som et troll mesteparten av tiden.

Endret av uTukt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

treskopus:

 

Gjør forumet en tjeneste og slutt å opprette emner. Er det seriøst bare jeg som ser opplegget med at denne brukeren bare lager trollemner for å skape latterlige diskusjoner over idiotiske, meningsløse og totalt urealistiske emner? Dere som i det hele tatt gidder å mate trollet ved å diskutere latterlige ting som det her burde hatt en uke i kakebu.

Endret av petterpann
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva er det nå du har tyllet i deg, petter?

 

Ingenting, men er en smule lei av å se ditt brukernavn i sammenheng med hvert søppelemne som opprettes i forumet. Trolling som består av urealistiske eventyr, fantasier, påstander, fising i senga osv. Så snart en person sier i mot deg kommer du med personangrep og frekke kommentarer. Utrolig at det ikke har vært tatt tak i tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så kanskje den burde vært postet i humor da...

 

Eller kanskje det er greit med slike tråder i OT-baren. det er en gammel diskusjon. Problemet er - ifølge lang erfaring - at de som troller i en kategori tar med seg oppførselen til andre kategorier, hvor man ønsker at folk kan få seriøse svar på seriøse spørsmål, og hvor trolling åpenbart skremmer unna de som har noe vettig å si, enten det er spørsmål eller svar.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...