Gå til innhold

The Secret World fjerner abonnementsavgiften (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha hadde ikke trodd det skulle skje så tidlig, kanksje verdt å ta en titt igjen.Men si meg... er escalation fortsatt et "must" for tanking?Tviler jeg vil ha noe stor glede av det om alt jeg gjør er å spinne rundt som en tulling.Idioti og legge frem et spill som valgfritt når sannheten er at det ikke er det.. (ja du KAN gå med noe annet, men å gi opp 30% mer skade for hele gruppa er ikke et tema)
Hei RattjamannNei du trenger ikke bruke escalation som tank lenger. Det er kommet en ny passiv som gjør at alle sword, hammer chaos abilities forårsaker exposed buffen på det du slår på. Du er hjertelig velkommen tilbake. Vi har det svært så gøy der inne i TSW :)

 

Oh! Noe så hærlig, da skal det prøves igjen, good news all around ^.^

Dette var den største deal breakeren for meg =P

Takker.

Lenke til kommentar

1 år, så er dette like dødt som Age of Conan :p

 

Det største problemet til Age of Conan i så måte var vel det at tilsvarende MMO-opplevelser var tilgjengelig fra andre, bedre spill. The Secret World har den fordelen at det foreløpig er helt unikt, ihvertfall på en del sentrale punkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det største problemet til Age of Conan i så måte var vel det at tilsvarende MMO-opplevelser var tilgjengelig fra andre, bedre spill. The Secret World har den fordelen at det foreløpig er helt unikt, ihvertfall på en del sentrale punkter.

Ja, det vet jeg. Var egentlig bare ment som en spøk, uanset om jeg føler Funcom sliter veldig. Jeg kommer nokk kanskje til å kjøpe spille i juleferien. Men noe sier meg at som de ikke har montly, kommer de ikke til å gidde å oppdatere heller...
Lenke til kommentar

Woho! Lifetime membership rett i dass!

 

Tusen takk Crapcom :-<

 

Voksent.

 

Leste du i det hele tatt informasjonen Funcom publiserte i forbindelse med denne overgangen, eller bestemte du deg for et refleksspark etter imaginære fornærmelser sånn helt uten videre?

 

Jeg er forøvrig også lifetimer, og du ser ikke meg sutre. Tvert i mot.

Endret av TiLT42
Lenke til kommentar

Woho! Lifetime membership rett i dass!

 

Tusen takk Crapcom :-<

Du vet at etter omtrent 1.5 års tid med livstidsabonnement er det FunCom som effektivt betaler deg for å spille, sant? Livstidsabonnenter får bare fordeler i denne endringen. Med mindre du synes gratis in-game ting og 10 euro med poeng som du kan bruke på hva du vil hver måned er noe forferdelig herk, selvsagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er spelet bra? Kor kan eg kjøpe dette spelet billigst? Viss ein har 2 datamaskiner i huset må ein ha 2 lisenser?

 

Jeg syns spillet er veldig bra, og mmorpg.com ser ut til å rangere det som en av de beste MMOene på markedet (muligens nest best? Jeg er ikke helt sikker på hvordan de rangerer ting der offisielt). Spillet kan tydeligvis kjøpes for så lite som 199 kroner fra enkelte norske nettbutikker (Komplett/MPX), og da har jeg ikke sjekket utenlandske. Du kan installere spillet på så mange PCer du vil. Begrensningene kommer i form av abonnementer. Vil du ha to personer som deler på et abonnement kan bare en av dem spille samtidig, men hvilken PC dette skjer på er uten betydning.

Lenke til kommentar

– Det er ingen kompliserte regler eller restriksjoner, ingen komplekse matriser som forteller deg hva du har og ikke har tilgang til, heter det i pressemeldingen.

 

 

– Generelt kan vi si at «features» og generelle forbedringer vil være gratis, mens innhold som oppdrag og lignende vil koste penger. Prisen blir avhengig av størrelsen på innholdet, forteller Ellingsen til Gamer.no.

 

Er ikke dette litt selvmotsigende? Først sier de at vi har tilgang til alt som F2P, og så sier de at vi må betale for å få alt?

Lenke til kommentar

– Det er ingen kompliserte regler eller restriksjoner, ingen komplekse matriser som forteller deg hva du har og ikke har tilgang til, heter det i pressemeldingen.

 

 

– Generelt kan vi si at «features» og generelle forbedringer vil være gratis, mens innhold som oppdrag og lignende vil koste penger. Prisen blir avhengig av størrelsen på innholdet, forteller Ellingsen til Gamer.no.

 

Er ikke dette litt selvmotsigende? Først sier de at vi har tilgang til alt som F2P, og så sier de at vi må betale for å få alt?

 

Du tar med deg bagasje fra andre spill når du prøver å forstå dette. Det er ganske enkelt: Alt som eksisterer i spillet pr i dag er gratis. Alt fremtidig innhold (ikke bugfixer) vil koste penger. Summen for hvert stykke DLC vil være såpass lav at man kan kjøpe dem for poengene man får som abonnent (eller lifetimer) og fortsatt ha poeng til overs.

Lenke til kommentar

– Det er ingen kompliserte regler eller restriksjoner, ingen komplekse matriser som forteller deg hva du har og ikke har tilgang til, heter det i pressemeldingen.

 

 

– Generelt kan vi si at «features» og generelle forbedringer vil være gratis, mens innhold som oppdrag og lignende vil koste penger. Prisen blir avhengig av størrelsen på innholdet, forteller Ellingsen til Gamer.no.

 

Er ikke dette litt selvmotsigende? Først sier de at vi har tilgang til alt som F2P, og så sier de at vi må betale for å få alt?

 

Det første sitatet omhandler spillet. Det andre sitatet omhandler kommende nedlastbart innhold (Issues, som de kaller det).

Lenke til kommentar

Fyren sitter først og sier alt er 100% gratis, men unngår å nevne at det gjelder kun til første DLC. Selvmotsigelse eller ikke, det er rimelig sleipt gjort.

Da bør du lese skikkelig gjennom FAQen, alt er godt forklart der.

http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=62789

 

Are there any restrictions to what a free player has access to?

 

No. You have access to all the content available right now, including all playfields, all missions; you may enter all lairs, participate in raids, learn all abilities, use all equipment and so on.

 

Som gratisspiller vil man få tilgang til alt innhold slik som spillet står i dag. Alt av innhold som blir implementert som DLC fremover må man betale for å få tilgang til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...