Gå til innhold

Abit IC7-G og skifte av NorthBridge kjøler...


jevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette fikk jeg også som svar...bare å spørre komplett da..
Sehr Geehrter Kunde / Dear customer,

 

Im moment haben wir keine Fans mehr vorätig, wenn wir wieder neue bekommen wird Ihnen sofort einen zugeschickt.

 

At the moment we don't have fans in stock anymore, as soon as we get new ones we will send you one right away.

 

please reply with former messages included,

Bitte Antworten sie mit vollem Inhalt vorheriger Nachrichten,  

 

Met vriendelijke groet

Mit freundlichen Grüßen

Greetings

 

W. Simons

ABIT FAE Europe

 

 

 

fikk nett likt svar, men ka meiner dei med please reply with former messages included ?

Lenke til kommentar
About the fan, we received new ones and we will send them out tomorrow. 

 

Ting skjer i allefall.

Kor lang tid tar postgangen fra .nl til .no da?

 

I følge de papirene som fulgte med min, så var min sendt fire dager før jeg hadde den i postkassen.... Ikke kjapt, men OK. :)

 

Noen som har fått andre vifter?

 

-KJ

Lenke til kommentar
Hehe... De har faktisk gått tom for vifter! Det sier litt om hvilken pågang det er. De stock viftene må ha vært kronisk defekt fra fabrikk.

 

-KJ

 

Det er vel også endel folk som har kronisk lyst på ny vifte uavhengig av tilstanden på den de allerede har... :wink:

 

Det kan jo være greit å ha en i reserve, itillfelle den skulle gå..og som sagt, har betalt over 2 tusen for kortet, så jeg har ikke dårlig samvitighet.

Lenke til kommentar

 

Det kan jo være greit å ha en i reserve, itillfelle den skulle gå..og som sagt, har betalt over 2 tusen for kortet, så jeg har ikke dårlig samvitighet.

 

Det er skjelden vifter dør på seg sånn over natta. Første sympton er vel støy. Da kan man etter retten benytte seg av garantiordninger osv.

 

Videre...

Misbruk av garantiordninger medfører dyrere produkter ut til kundene.

Men jeg sa heller ikke at noen trengte og ha dårlig samvittighet. Det er egentlig bare bra at de får klager på dårlige produkter. Det vil medføre at de bruker bedre varer neste gang, og alle er fornøyde. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...