Gå til innhold

Abit IC7-G og skifte av NorthBridge kjøler...


jevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er den vifta som ikkje held mål!

Sende mail i går kveld til Abit... og fikk svar i dag.

Svaret eg fikk var:

 

You don't have a street?

please reply with former messages included,

Bitte Antworten sie mit vollem Inhalt vorheriger Nachrichten,

 

Har ikkje gate addresse, men det order seg nok, sa at eg ikkje hadde gate addresse.

 

Serienummer, ja trur det er det som står på hk mellom cpu og ramslotsene.

Skreiv det nummeret og eit nummer som stod på eska eg.

Lenke til kommentar

Jeg har jo fått med meg at viften ikke holder mål og at det har vært noen problemer, men er det noe mer enn dette?

Utkast til mail:

I have heard that there are some problems with the fan on the Abit IC7-G motherboard and that you send out new fans to the persons that are asking for it. Is this correct?

Sincerly,

 

*navn og adresse*

Lenke til kommentar
Mulig at det bare er meg, men det du nettopp sa virket som en meget dårlig formulert setning, for jeg forstod nesten ikke sjiten av det du skrev :-?

 

Det Snekker'n skriver over er veldig enkelt å forstå. Det som derimot er litt vanskeligere å forstå er at du stiller slike spørsmål når jeg har skrevet en laaang post og forklart hva feilen er. (Hint: Les første posten i tråden. Der tar jeg faktisk for meg ALT du har spurt om hittil....)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Dere bør kanskje være oppmerksom på en liten sak:

http://www.overklokking.no/mobo/abit/ic7_g...lems/index.html

 

Det er ikke sikkert dere vil oppleve dette, men følg med! Skulle det skje, vennligst send en mail til meg om det.

 

Tror nok de problemene der kan komme av transport sånn som Abit sier. Den "nye" vifta er mye større enn den originale, og det var ikke akkurat god plass i den eska til kortet. Ikke mye som skal til for å få litt press fra en side, og når den nye vifta bare fester i to fester, så betyr det 100% mer press på det ene festet som får svi.

 

Jeg har av de første kortene som kom, så jeg er spent. Ramler kjøleren av så treffer den R9800PRO kortet mitt. Blir dyrt til Abit det.... :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Dette fikk jeg også som svar...bare å spørre komplett da..

Sehr Geehrter Kunde / Dear customer,

 

Im moment haben wir keine Fans mehr vorätig, wenn wir wieder neue bekommen wird Ihnen sofort einen zugeschickt.

 

At the moment we don't have fans in stock anymore, as soon as we get new ones we will send you one right away.

 

please reply with former messages included,

Bitte Antworten sie mit vollem Inhalt vorheriger Nachrichten,

 

Met vriendelijke groet

Mit freundlichen Grüßen

Greetings

 

W. Simons

ABIT FAE Europe

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...