Gå til innhold

Kjøpt Friends sesongen, men hvordan snur man til side B?


Anbefalte innlegg

Hei. jeg har kjøpt hele sesongen av Friends men på cd 2 sesong har jeg sett noen episoder så slutta og jeg fortsatte å se senere men da måtte jeg inn i menyen og velge hvilken episode.

 

Har vel 4-5 episoder igjen.. men i menyen i windows media player står det på filmen:

 

Additional episodes on side B. Den står med engang når jeg klikker på episodes da står menyen på side A men hvordan kommer jeg videre til side B?

 

 

Noen veit det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cd? cdn? Er det et disk format? Mener dere CDV?(cdv - CD video format brukt i Kina)

Hvis det er DVD som menes så er det i de fleste tilfeller ensidig. Hvis disken har trykk på den ene siden er den (selvfølgelig) ensidig. Hvis begge sider er like er den tosidig (veldig sjeldent i bruk i dag/finnes muligens i USA).

Hvis det er DVD og ikke hele disken spiller er det mest sannsynlig feil på disken. Send i retur.

Lenke til kommentar
Hvis begge sider er like er den tosidig (veldig sjeldent i bruk i dag/finnes muligens i USA).

Hvis det er DVD og ikke hele disken spiller er det mest sannsynlig feil på disken. Send i retur.

Jeg tipper jeg har hatt samme versjon av Friends på DVD som trådstarter, og der er DVD'ene tosidig. Altså må man snu DVD'en for å se videre der side A slutter. Fordelen er jo at man får plass til dobbelt så mye på samme disk. Dette er sone 2, og ble kjøpt i Norge.

 

Har hatt andre DVD'er som er tosidige også, blant annet en spesialutgave av en film der filmen var på en side, og ekstramaterialet på den andre. Men den tror jeg var sone 1 (USA).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...