Gå til innhold

Lader til samsung 900 x3c


son

Anbefalte innlegg

Jeg har ødelagt min lader til samsung 900 x3c. Dette er en spesiell type lader med en veldig liten ladespiss. Har lett overalt, venta i 1mnd+ fra komplett men varen blir bare utsatt og utsatt fordi samsung ikke leverer, har også bestilt fra multicom men det samme skjer der, de venter på samsung..

 

Utrolig frustrerende og ha en helt ny laptop med ødelagt lader som jeg ikke får brukt, har prøvd forskjellige typer universalladere men ladespissene er for store selv om det følger med 10 forskjellige typer.

 

Jeg er lei av å vente på samsung og lurer på om noen her vet om en lader som selges som passer? I Oslo eller på nett(helst i Norge)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ødelagt min lader til samsung 900 x3c. Dette er en spesiell type lader med en veldig liten ladespiss. Har lett overalt, venta i 1mnd+ fra komplett men varen blir bare utsatt og utsatt fordi samsung ikke leverer, har også bestilt fra multicom men det samme skjer der, de venter på samsung..

 

Utrolig frustrerende og ha en helt ny laptop med ødelagt lader som jeg ikke får brukt, har prøvd forskjellige typer universalladere men ladespissene er for store selv om det følger med 10 forskjellige typer.

 

Jeg er lei av å vente på samsung og lurer på om noen her vet om en lader som selges som passer? I Oslo eller på nett(helst i Norge)..

 

En slik kan jeg skaffe deg relativt fort. Jobber med å reparere Samsung notebooks.

BA44-00272A PART no du trenger.

Om du sender meg en PM med S/N (15 siffer) under PC og navn adresse / epost skal jeg sende deg PO på nytt adapter så billig jeg klarer å få det til.

Endret av Kung Food
Lenke til kommentar

Tusen takk for det Kung Food, men etter en ringerunde nå hadde plutselig digital impuls i Oslo akkurat den laderen jeg trengte, nå var jeg heldig og ble veldig glad. Endelig! :)

 

Da kan jeg endelig bruke den nye laptopen min.. en måned på etterskudd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...