Gå til innhold

Wii U - network ID, venneliste etc


henrikrox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor jeg ikke får invites.

 

Merkelig fks, 2 stk hadde addet meg, men jeg hadde ikke fått beskjed om det, men når jeg addet de, så ble jeg automatisk venner med det, men jeg får altså ikke beskjed om at noen har prøvd å adde meg

 

Edit fks snix84 og SirKratoS

 

Merkelig.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor jeg ikke får invites.

Forever alone? :p

 

Merkelig fks, 2 stk hadde addet meg, men jeg hadde ikke fått beskjed om det, men når jeg addet de, så ble jeg automatisk venner med det, men jeg får altså ikke beskjed om at noen har prøvd å adde meg

 

Edit fks snix84 og SirKratoS

 

Merkelig.

Har du sjekket Notifications? Det skal komme der når noe som har interesse for deg skjer. Kan kanskje også være en innstilling ett eller annet sted, men har ikke sjekket det nærmere.
Lenke til kommentar

Det samme skjer med meg. Tror kanskje det er fordi man kan legge til venner på to forskjellige måter.

Man kan enten sende en friend request i fra "User menu" inne i Miiverse.

Eller så kan man registrere en venn inne på Friend list. Jeg vet ikke, men tror det er slik at vennen du registrerer ikke får opp noen melding eller friend request om dette. Men må registrere deg inne i sin Friend list for at dere skal bli venner.

 

 

Tror jeg.

Lenke til kommentar

Leser forumet nesten daglig men poster aldri :p så dette blir vel første post

 

Network ID: kimleo

Spill jeg har:

Assasin's Creed 3

Nintendoland

Tekken Tag Tournament 2

Fifa 13

New Super Mario bros U

 

Har også planer om og skaffe meg black ops 2 i nærmeste fremtid og trine 2 så heller ikke så værst ut.

Lenke til kommentar

Det samme skjer med meg. Tror kanskje det er fordi man kan legge til venner på to forskjellige måter.

Man kan enten sende en friend request i fra "User menu" inne i Miiverse.

Eller så kan man registrere en venn inne på Friend list. Jeg vet ikke, men tror det er slik at vennen du registrerer ikke får opp noen melding eller friend request om dette. Men må registrere deg inne i sin Friend list for at dere skal bli venner.

 

 

Tror jeg.

Der sa du noe som jeg tror er riktig.

 

Det er veldig rart, fordi hvis du fjerner en venn fra friends list, får du beskjed om at "denne vennen vil ikke vite at du fjernet han/hun"

 

Går du inn i miiverse og fjerner samme vennen, står det "at hvis du fjerner xxx, så blir du fjernet på hans/hennes venneliste"

 

Weird. Fatter ikke at det er sånn

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...