Gå til innhold

Wii U - network ID, venneliste etc


henrikrox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25!

 

Merkelig forresten, har lagt til omtrent alle her inne, men er ingen på :p

Har sittet og lastet ned Tekken siden i går kveld, og ennå er det tre og en halv time igjen. :p Men konsollen slo seg av etter å ha stått ubrukt om natten (nedlasting regnes tydeligvis ikke som at konsollen er i bruk), og da jeg kom hjem fra jobb hadde konsollen klart å stoppe nedlastingen pga en feil med koblingen til serveren, eller noe sånt drit. Denne gangen holder jeg øye med konsollen helt til den er ferdig, om jeg så må sitte her til mandag. :p

 

Er for øvrig 35.

Lenke til kommentar

Har sittet og lastet ned Tekken siden i går kveld, og ennå er det tre og en halv time igjen. :p Men konsollen slo seg av etter å ha stått ubrukt om natten (nedlasting regnes tydeligvis ikke som at konsollen er i bruk), og da jeg kom hjem fra jobb hadde konsollen klart å stoppe nedlastingen pga en feil med koblingen til serveren, eller noe sånt drit. Denne gangen holder jeg øye med konsollen helt til den er ferdig, om jeg så må sitte her til mandag. :p

 

Er for øvrig 35.

Hehe, når du installerer noe slår den seg ikke av, men greit å vite at det ikke gjelder når du laster ned ting.

Lenke til kommentar

Jeg er 28. Er rimelig sikker på at Nintendo har betydelig høyere snittalder på sine mest hardcore fans enn både Sony og MS, av den enkle grunn at de har vært i industrien mye lengre. Språkføringene i de ulike delene av dette forumet, sier jo også sitt.

Du sier noe der, satt å spilte trine 2 i stad i nesten 2 timer, bare med noen randoms online. Men ingen leavet, og folk jobbet sammen hele tiden selvom vi slet litt. Det er rart, fordi det er veldig annerledes som regel på andre platformer. For all del, er bra på xbox 360 og ps3 men føler som du sier at jeg sitter å spiller med folk på min alder, eller eldre, og det er aldri dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...