Gå til innhold

[Løst] CYBERMONDAY proteinfabrikken , hastekjøp


Anbefalte innlegg

Hei, proteinfabrikken har cybermonday og jeg vurderer å kjøpe proteinpulver.

Det kom litt brått, jeg har bare så vidt begynt å tenke på behov for proteintilskudd og om jeg ønsker å betale det det koster, men dette var jo bra tilbud. Går ut i fra at jeg trenger ekstra protein siden jeg går på fhs og bare spiser hva vi får tildelt.

 

Trener moderat, 1t hver andre dag.

 

Tenker på å kjøpe denne her:

 

 

http://www.proteinfabrikken.no/default/Proteinpulver/100-pcnt-Whey-Protein-3000g-Jordb%C3%A6r-Proteinfabrikken-11099-p0000001790.aspx

 

Vil dere anbefale det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok omtrent rett det du sier om at et vanlig norsk kosthold gir for lite næring enn det du trenger, men med en variert kosthold og gode vaner (frokost, lunch, middag, kvelds) bør du stort sett klare å dekke dine daglige behov for næring.

 

Hvis du trener aktivt bør du vurdere å få litt bedre orden på kostholdet. Med et så kalt "normalt" kosthold lager man stort sett det man ønsker, eller føler for å spise den dagen, og tenker ikke eller lite på hvor mye man trenger av proteiner, karbohydrater og fett.

 

Jeg bruker selv produkter fra proteinfabrikken, og det har hjulpet meg mye. Har vaner der jeg bruker kosttilskuddene om morgen, før trening, etter trening og før leggetid. Jeg har et variert norsk kosthold i likhet med andre, og erstatter hvert måltid jeg ikke får tid til med en shake, slik at jeg passer på at jeg får i meg nok næring hver dag. Jeg teller ikke kalorier, og er heller ikke fanatisk. Dette har fungert for meg i to år :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...