Gå til innhold

Kamptråd - Norwich vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker at jeg pleide å grue meg til den dagen Giggs skulle legge opp, nå er det dessverre det motsatte. Akkurat som det var med Neville. Giggs er like håpløs nå utpå banen som det Neville var i hans siste kamper , det er rett og slett trist å se Giggs der ute og det er trist at han er på banen til fordel for yngre spillere.

Gjør oss alle en tjeneste, Giggs.

Lenke til kommentar

Heldigvis var eg så voldsomt seriøst i det eg skrev. Og heldigvis er NOEN så GLUPE at en skjønner det . Tommel opp.

Jeg skjønte at du ikke mener det. Ver derfor jeg skrev det slik jeg skrev det. Ser på diverse engelske fora at folk sier det med all oppriktighet, og det er litt trist.

Endret av thormario
Lenke til kommentar

De beste kampene vi har sett av United i år har de spilt i en 4-1-2-1-2 formasjon, og jeg ser ikke noen grunn til å ikke prøve den på nytt, i hvert fall ikke når vingene våres er så elendige som de er pr. dags dato. Young er så elendig at det nesten er komisk. Bomkjøp? Ja. Valencia og Nani har ikke vært noe å juble for heller.

 

--------------Rooney-------Rvp--------------

 

-------------------Kagawa--------------

 

-----------Cleverly--------Anderson----------

---------------------Carrick--------------------

Evra------Ferdinand-----Evans-------Rafael

---------------------De Gea----------------------

 

Noe ala dette håper jeg å kunne se fremover når Kagawa blir skadefri. Rooney kan også spille i hans rolle med RvP og Hernandez foran han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...