Gå til innhold

Klage på Grandiosa, er denne klagen god nok?


Hexafix

Anbefalte innlegg

Egentlig burde du jo kontakte Aftenposten og TV2 hjelper deg for å få bukt med denne hårreisende forbrukertvistsaken. Aldri før har jeg lest om noen som har opplevd større konsekvenser på grunn av en dårlig grandis.

 

Du har fått flere tips i denne tråden om å fatte deg i korthet i stedet for å legge ut i det vide og det brede om alle slags personlige problemer og betraktninger. Du er åpenbart ikke interessert i å høre på noe av det som blir foreslått, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne tråden.

Endret av Fibonacci
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fortsatt lite penger fordi folk gidder ikke å betale meg.... Eller var det noe du ikke klarte å lese? har du leseproblemer? Jeg leser en tekst som er lang som klagen min på 2 minutter og da får jeg med alt. Men du er vel helt spastisk og sliter med å konsentrere deg i mer enn 2 minutter?

 

Har ingenting med at man ikke klarer, men at man ikke gidder å lese en masse tull.

 

Hva er det du tror for noe da? At de gir faen i å lese klager?

De leser sikkert noen klager. Problemet ditt er at klagen din drukner i en masse vissvass.

 

Det handler ikke bare om pizzaen. Det handler også om konsekvensene av dette som ikke hadde oppstått dersom jeg hadde fått et skikkelig produkt.

Noe den som ser klagen ikke bryr seg om.

 

Det er bare sløvhet som gjør at det går flere dager før det skjer noe. Og det er typisk norsk sløvhet slik som du er. Du er sløv.... Akkurat som jævla mange andre nordmenn...

 

Forutsatt at de giddet å bry seg med klagen din, noe jeg ikke tror de gjør, så skal først problemet lokaliseres. Så skal det rettes opp, nye pizzaer produseres. Disse blir da kjørt ut til distrubutører som sender det videre ut til butikkene når de gamle er utsolgt. Regner med du innser at det tar mer en et par dager. Klart det er jo en mulighet at det på «pakkeplastrundtpizzamaskinen» er en bryter som feilaktig er satt på «sørgforålaghullienogannenpizza». Da skulle jo problemet være lett å lokalisere. Men det vil fortsatt ta endel tid før pizzaen er i butikken.

 

Interessant at du fort tyr til personangrep straks noen prøver å hjelpe deg. Skjønner ikke hvorfor du lagde tråden dersom du egentlig ikke ønsker hjelp. Om ikke annet er det hysterisk morsom lesning for de som følger med på den. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

jeg har sendt ny klage til stabburet nå fordi nå er jeg forbannet

Espen... skjønner du virkelig enda ikke at lange klager ikke er veien å gå? Etter at et titalls personer på forumet har forsøkt å forklare deg det?

 

INGEN gidder å lese en så lang klage som du fremlegger her (ikke jeg heller). Du må lære deg å innse essensen av det du vil si, for å få frem det som er viktig i en kort og konsis klage. Først DA får du sagt det du vil si, først DA gidder noen å lese hele klagen og først DA vil noen faktisk klare å huske hovedpoengene i klagen og gjøre nødvendige tiltak.

 

Dine klager gjør at poengene drukner, ingen får med seg hovedpoengene, og ingenting blir gjort fordi det du vil si drukner i en hel masse unødvendig støy.

 

Etter at så mange har kommet med gode råd til deg angående hvordan du klager, trodde jeg et lite lys hadde gått opp for deg. Men så klarer du å koke sammen en ekstremt mye lengre klage enn den første, som i utgangspunktet var alt for lang.

 

Jeg håper, for din egen skyld, at du er et troll. Hvis du ikke er det så trenger du et lite kurs i både det ene og det andre.

 

EDIT: Leste hele klagen din nå. Følte du fortjente det ettersom jeg påstår at du kan være et troll, og fikk nettopp bekreftet det. Forslag til neste gang du skal være troll; ikke overdriv så veldig. Skriv noe som det faktisk er mulig at noen normale mennesker faktisk kunne funnet på å skrive. Og ikke "angrip" motdebattanter på en så overdrevet måte som du gjør i denne tråden :)

 

Ser også at flere har fått med seg at du kun troller og tuller. Det ble litt for dumt etterhvert.

Endret av Bergendahl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurte på om klagen var god nok. Spurte ikke etter løsninger så ikke sett løsninger for meg dersom jeg ikke ber om det. Du spiser laks som mest sannsynlig er oppdrettslaks som heller ikke er bra for deg. Grønnsakene er vel sprøyta med gift og er ikke så sunt som alle skal ha det til. Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg hatt en egen grønnsakshage også en fiskedam med laks. Da, kunne jeg også ha spist dette men jeg liker å ha mest mulig variasjon og en pizza er ikke noe bedre men det er uansett BEDRE enn å ikke spise noe og jeg gidder ikke å stå å lage mat som tar lang tid når jeg er sulten som en gris så da blir det pizza også etter den igjen så kunne jeg ha stått å laga noe dersom jeg hadde hatt noe. Så vær glad for at jeg spiste en pizza i stedet for å sulte enda mer og ta enda mer skade av det igjen. Akkurat dette sa jeg også til legen min og han var faktisk helt enig. Det tyder joj bare på at du ikke har lest siden du ikke skjønte at jeg var i en situasjon hvor jeg var veldig sulten eller så har du dårlig hukommelse slik at du har glemt det du leste eller bare lite engasjert.

 

Du er hva som gir meg samvittighet til å leve livet, Hvis alle hadde brukt retten å studert som deg hadde vi levd på ris og vann for lengst. Takk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Espen... skjønner du virkelig enda ikke at lange klager ikke er veien å gå? Etter at et titalls personer på forumet har forsøkt å forklare deg det?

 

INGEN gidder å lese en så lang klage som du fremlegger her (ikke jeg heller). Du må lære deg å innse essensen av det du vil si, for å få frem det som er viktig i en kort og konsis klage. Først DA får du sagt det du vil si, først DA gidder noen å lese hele klagen og først DA vil noen faktisk klare å huske hovedpoengene i klagen og gjøre nødvendige tiltak.

 

Dine klager gjør at poengene drukner, ingen får med seg hovedpoengene, og ingenting blir gjort fordi det du vil si drukner i en hel masse unødvendig støy.

 

Etter at så mange har kommet med gode råd til deg angående hvordan du klager, trodde jeg et lite lys hadde gått opp for deg. Men så klarer du å koke sammen en ekstremt mye lengre klage enn den første, som i utgangspunktet var alt for lang.

 

Jeg håper, for din egen skyld, at du er et troll. Hvis du ikke er det så trenger du et lite kurs i både det ene og det andre.

 

EDIT: Leste hele klagen din nå. Følte du fortjente det ettersom jeg påstår at du kan være et troll, og fikk nettopp bekreftet det. Forslag til neste gang du skal være troll; ikke overdriv så veldig. Skriv noe som det faktisk er mulig at noen normale mennesker faktisk kunne funnet på å skrive. Og ikke "angrip" motdebattanter på en så overdrevet måte som du gjør i denne tråden :)

 

Ser også at flere har fått med seg at du kun troller og tuller. Det ble litt for dumt etterhvert.

Her kommer du?

 

En forvirret, usikker og nervøs kritiker som prøver som gjør alt han kan for å lage kvalme.... Det er deg det!!!

 

Jeg har jo lest hva som står men jeg gidder ikke å gi deg noe svar.

 

Håper at du slipper å kjede deg for mye i juleferien din da. Jeg vil jo at du skal finne på noe annet enn å sitte på forumet og beskylde folk for å være troll og da er det plutselig du som kan bli tatt for å være troll.

 

Jeg er både stabil og mangfoldig og du har en del å lære men det tar tid så jeg skal ikke være ekkel i mot deg.

 

God påske!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...