leirdueredet Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Det her sier vel mer enn ord: Her er en som viser mer spesifikt for WP og de andre OS Nokia har: En ting som imponerer meg kraftig er Nokia`s smartmobil OS Asha som har hatt en sinnsyk imponerende start Endret 11. november 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Nokia har ikke hatt en telefon på lik linje med denne på en god stund, pluss at situasjonen er ganske unik mtp lanseringen av Windows 8 med modern ui. Jeg ser ingen grunn til å tro at denne lanseringen kan sammenlignes med feks belle-mobilene eller wp7.5 launchen. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Personlig må jeg si at jeg ikke kommer til å vurdere en Nokia igjenn før de har kommet med et nytt alternativ til 808, og fått orden på mp3 spilleren. Hvordan er det egenltig mulig at de har klart å fjerne ting som SØK ifra mp3 spilleren? Symbian s60 hadde denne funksjonen ffs. anyways, mitt fokus på telefon er: 1. kamera 2. mp3 spiller 3. skjermoppløsning/kvalitet 4. minnekort og det virker ikke som denne telefonen kan levere på annet enn skjermkriteriene, synes tilogmed den er nesten litt for stor. 1 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 og fått orden på mp3 spilleren. Hvordan er det egenltig mulig at de har klart å fjerne ting som SØK ifra mp3 spilleren? Jeg mener dette finnes. Har sett det nevnt flere steder Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Jeg mener dette finnes. Har sett det nevnt flere steder ok, jeg har ikke testet så grundig, men det står iallefall i artikkelen her at det ikke fantes. men håper at de har klart å få det med. da mangler jeg bare et heftig kamera og minnekort så snakker vi nokia igjenn. for jeg må innrømme at jeg sårt savner kamerakvaliteten. Vurderer stadig vekk å ta i bruk min gamle N8.. helt til jeg ser skjermoppløsningen, og skjermkvaliteten (mtp belysning) og husker at det er UMULIG å få apps på den. og at man ikke kan søke i mp3 spilleren.. så ender jeg med å legge den ifra meg som et godt minne om kamerakvalitet og fortsetter å bruke Sony'en min.. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 (endret) ok, jeg har ikke testet så grundig, men det står iallefall i artikkelen her at det ikke fantes. men håper at de har klart å få det med. da mangler jeg bare et heftig kamera og minnekort så snakker vi nokia igjenn. for jeg må innrømme at jeg sårt savner kamerakvaliteten. Vurderer stadig vekk å ta i bruk min gamle N8.. helt til jeg ser skjermoppløsningen, og skjermkvaliteten (mtp belysning) og husker at det er UMULIG å få apps på den. og at man ikke kan søke i mp3 spilleren.. så ender jeg med å legge den ifra meg som et godt minne om kamerakvalitet og fortsetter å bruke Sony'en min.. Hvorfor kjøper du ikke heller Nokia 808 ?? Der får du minnekortleser, supert kamera som spiser 920 til frokost, skjerm som er top-of-the-line mht kontrast/belysning, lavere vekt enn 920, NFC ++++ Jeg har den selv og er veldig fornøyd Litt mindre utvalg i apps men det betyr ikke særlig mye for min del.... Endret 12. november 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Leirdue har rett, hvis ikke OSet, skjermen, osv i 920 er verdt en liten downgrade på kamerafronten og at du blir begrenset til 32gb internminne pluss skytjenester, så virker 808 som et veldig godt valg. Endret 12. november 2012 av Slai 1 Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Leirdue har rett, hvis ikke OSet, skjermen, osv i 920 er verdt en liten downgrade på kamerafronten og at du blir begrenset til 32gb internminne pluss skytjenester, så virker 808 som et veldig godt valg. 808 støtter også 64GB SDXC kort så der kan du ha totalt 80GB, som burde være akseptabelt for de fleste idag HDMI, DLNA etc. får du også med Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Ja såklart den støtter minnekort, det var jo ett av kriteriene ? Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Ja såklart den støtter minnekort, det var jo ett av kriteriene ? Joda, men det er de færreste av mobilene idag som støtter SDXC kort (64GB), det gjør 808 De fleste mobiler er derfor begrenset til 32GB minnekort.... Endret 12. november 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Jaha? Aldri hatt behov for minnekort selv, har alltid antatt at de fleste tok 64gb for tiden. Lenke til kommentar
pantera9 Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Bestilt to stk.! Synd de ikke har kommet til komplett enda :S Ser frem til skjermen, kameraet og "trådløs" lagring - og ikke minst wp8 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. november 2012 Rapporter Del Skrevet 12. november 2012 Hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 ok, jeg har ikke testet så grundig, men det står iallefall i artikkelen her at det ikke fantes. men håper at de har klart å få det med. da mangler jeg bare et heftig kamera og minnekort så snakker vi nokia igjenn. for jeg må innrømme at jeg sårt savner kamerakvaliteten. Jeg tror jeg tok feil. Har siden fått det "bekreftet" av en som har telefonen at han ikke får søkt i ren tekst i musikkspilleren Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Og når kan denne kjøpes? Første melding var "tilgjengelig i Europa" helga etter at den ble annonsert. Deretter endret til 15-16 november (ubekreftet) :nei2: Deretter endret til 28-29 november (ubekreftet) Nå ser jeg at det er endret til 11 desember (ubekreftet) Ser ut til at det blir HTC 8X for meg ... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har kjøpt den allerede, jeg. Er i salg en del plasser. Norge derimot har den neppe før uti desember en gang. Nokia har vel sagt 29. november, men... Helt sjef telefon forresten. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Jeg surfer mye på nettet med telefonen min. Jeg bruker Samsung galaxy s2 med Dolphin som nettleser. Hvordan er windows Phone i forhold? Må man bruke Internet Explorer? Funker det bra? AdBlock er innebygget i IE på PC. er det det på mobil også? Hva med navigasjon med "gestures" i nettleseren? Kan telefonen brukes som Wifi hotspot? Kan fotolyset / blitzen brukes som lommelykt? Funker skjermen bra i sterkt sollys? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Skjermen er eksepsjonelt bra i sollys. Bedre enn sgs2/3 by far. Du kan bruke "blitsen" til lommelykt. Kan brukes som WiFi hotspot. Nettleseren er sykt rask. Den laster inn alt så langt. Du må bruke IE10 for nå. Godt mulig andre nettlesere vil bli tilgjengelig, men ikke per i dag. Navigerer ikke med gestures. Selv kommer jeg fra chrome/dolphin på sgs3, og jeg syntes IE10 funker særdeles bra egentlig. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Hvordan gjør du for å komme til nettsider som du sjekker veldig ofte? Vil jeg savne gestures? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Legger en shortcut til nettsiden som en minitile på hjemmeskjermen. Jeg brukte aldri gestures mye, bare til å lukke Dolphin, så det vet jeg ikke :/ . 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg