Gå til innhold

Nå er IE10 raskest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, om en er helt ærlig. ER virkelig IE noen god nettleser?

 

Hurtighet er jo kun en faktor man kan bedømme nettleserne etter. IE har også et ganske frynsete rykte på nettopp hastighet. IE har jo en helt internett æra å se tilbake på som en nettopp en dårlig nettleser.

 

At de først endelig tar opp kampen om nettlesermarkedet, det kommer vel mer på oss brukere med at Microsoft fyller igjen et gap, og dette har sikkert bedrifter og mange ventet på med lengsel. Slik at en f.eks. slipper å måtte ta stilling til nok et tredjeparts program, hvor de nå endelig kan legge ut den innebyggede som standardnettleseren. Altså at man nå kan leve med det Microsoft tilbyr, framfor å måtte lete etter gode alternativer.

Endret av G
Lenke til kommentar

Favorittsystemet er best i IE har jeg nesten alltid ment.

Men det synker ikke med favoritter fra andre nettlesere så vidt jeg vet. De ligger jo i egen mappe og er lett å ta backup av og overføre til nye og andre installasjoner. Er bare å kopiere og lime inn det.

Fingerprint bruker jeg ikke, men på datterens Laptop funker det fint. Er vel ikke en funksjon i noen lesere, men heller i programvaren for fingerprinten at det er noe du kan klikke på ?

I Firefox husker jeg man kan trykke på eksportere bokmerker til fil. Den samme filen kan man så senere importere inn i Firefox igjen.
Lenke til kommentar

Hva med å supportere litt eldre Windows-brukere med sine nyeste kreasjoner? Dersom det ikke finnes IE til enkelte andre OS, er det egentlig noe konkurransefortrinn?

 

Jeg tviler liksom på at de som bruker disse andre OS'ene gidder å bytte til Windows (som må være noe av tankegangen hos Microsoft), bare for å oppleve IE !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det største problemet til Internet explorer er at det bare kommer en oppdatering annen hvert år. IE8 kom i Mars 2009, IE9 Mars 2011 og IE10 kommer i Mars 2013. Så vidt jeg vet har de ikke kommet med noen oppdateringer i det siste (kanskje noen sikkerhetsoppdateringer).

IE10 er her nå, ikke Mars 2013?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...