Gå til innhold

Bhatti i grenseområdene Afghanistan/Pakistan


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Hva syns folket nå som et nytt kapittel er i gang?

 

Er det en uting at han kanskje blir torturert? Jeg mener.. han er jo egentlig bare en slags wannabe..

 

Om fyren aktivt støtter destabilisering av Afghanistan/Pakistan så håper jeg på dødsstraff/livstid. At vi har norske statsborgere som driver med terrorvirksomhet i u-land finner jeg jævlig flaut.

Lenke til kommentar

Unner han uansett hverken død eller tortur, men litt komisk er det jo om han har falt så på ræva etter å ha lekt "hellig kriger". Håper bare ikke vi får hjem en enda mer fanatisk islamist som har bygget opp kontaktnettverk i Afghanistan og Pakistansk fengsel. Holder med de vi får tilbake fra Syria.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ikke glem våre kjære to Karius og Baktus i Kongo!

 

Hva syns folket nå som et nytt kapittel er i gang?

 

Er det en uting at han kanskje blir torturert? Jeg mener.. han er jo egentlig bare en slags wannabe..

 

Hadde det vært greit hvis han var en fullbefaren terrorist?

Lenke til kommentar

Jeg syns det er greit nå.. Ville bare se hva andre mente.

 

Problemet mitt, hvis vi kan kalle det et problem, er at jeg vanligvis ikke vil straffe mennesker p.g.a meninger. Men jeg produserer tydeligvis et unntak for islamister, og det er ikke første gangen..

 

Lurer vel egentlig bare på om jeg er i overkant drøy i dette hatet mitt. Jeg avskyr de virkelig..

Lenke til kommentar

Han har selv dratt til Pakistan og ytret slike meninger og latt seg avbilde med våpen. Vi er PÅ INGEN MÅTE ansvarlig for ham, når pakistanske myndigheter får tak i ham så er det deres fulle rett å gjøre nøyaktig hva de selv vil siden det er DERES land.

 

Vi kan bare synes det er dumt (vel, jeg gjør ikke det :mrgreen: ) og lage fakkeltog for å hjelpe. Eventuelt gjøre som i England nå om dagen :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...