Gå til innhold

Kamptråd - Liverpool FC mot Newcastle United (04.11.2012)

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

I want to punch Shelvey.

Skrevet

Fy faen så latterlig ufortjent.

Ufortjent? Vi har jo ikke skapt en dritt av farligheter.

So what? Er det fortjent at Newcastle tar ledelsen når de knapt var borti ballen?

Sa ikke at det hadde vært fortjent med ledelse til oss..

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Krul er en god keeper, men en dustemikkel av dimensjoner.

Skrevet

Litt utrolig at Krul ikke har fått gult for drøying av tid. Sikkert brukt 10 min på utspill idag.

Håpte dommeren skulle straffe han på en annen måte, ved å legge til ekstra tid, men så blåser han til og med av før de 4 minuttene er spilt? The fuck?

• Liker 1
Skrevet

På tide å få inn en regel som sier at når dommeren blåser så har du 5 sekunder på å få ballen i spill fra kast, utspill osv.

Advarsel

Gult

Gult/rødt

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at dommeren sjeldent blåser i sånne situasjoner. Men ja, det burde komme inn en klar regel mot drøying. Krul hadde ved mange anledninger altfor god tid i dag.

Hadde dommerne vært så konsekvente mot han hadde han vært den spilleren med flest røde i PL.

Tviler sterkt på det. Han hadde skjerpet seg etter det første gule.

Skrevet

Sannsynligvis. Men jeg tok ikke det med i uttalelsen min. Poenget er det at Krul har brukt for lang tid veldig ofte. I dag begynner han nesten å drøye ved første gang han har ballen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Husker arsenalkampen i fjor. Og måten RvP feiret måltet på. Den smakte, selv for en Liverpoolsupporter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...