Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shadow Fall, Knack og muligens DriveClub er nok de jeg anser som mest interessante. Hvis Evo Studios er tilbake i Motorstorm 2 form kan DriveClub bli en skikkelig opptur. Killzone er alltid gøy, og Cerny har jo en så imponerende portefølje at Knack bare må bli bra.

Skrevet

Driveclub er jeg ikke interisert i fordi du blir tvunget til dashcam. GT serien er jeg drittlei av.

Jeg syns det er ekstremt positivt jeg da, så står alle likt online. Jeg kjører uansett alltid fra dash eller bumper cam.

Men jeg skjønner frustrasjonen hvis en kun liker å kjøre fra 3'rd person cam.

• Liker 1
Skrevet (endret)

LcdNiaJh.jpg

Ny mock up, ikke no offisielt :)

Det der var bare ikke pent.

Men hadde det vært en profesjonell tegning med samme arkitektur kunne det helt sikkert sett penere ut.

Endret av Samaritan
Skrevet

Jeg syns det er ekstremt positivt jeg da, så står alle likt online. Jeg kjører uansett alltid fra dash eller bumper cam.

Men jeg skjønner frustrasjonen hvis en kun liker å kjøre fra 3'rd person cam.

Bumper cam er tingen.

Skrevet

Enkelt og greit med en flat overflate er sånt vi liker. Men det blåe lyset som går rundt hele boksen kan vel bli litt distraherende om man ser film med lyset av eller?

Skrevet

Jeg håper de rett og slett ser på andre produkter som er ute allerede som står i stereoracket hos folk rundt om i verden fra før av, og lager noe som passer ved siden av.

Ikke noe piss der konsollen ser ut som noe militær "stealth" shit, samt må stå sidelengs eller henge fra ei snor ellernoe slikt tull.

Skrevet

Driveclub ser ut til å foregå på lange strekk i stedet for disse trauste banene vi nå faen meg har kjørt på siden Gran Turismo 1?

Stemmer det, blir det jubel!

Skrevet (endret)

Nok av spill på PS4 som er blitt bekreftet. Men på dette forumet er man fanboy viss man sier det nettopp jeg sa ;)

DriveClub, Knack, Killzone Shadow Fall og Infamous Second Son ser veldig bra ut til nå. Om disse 4 blir lanseringstitler så er det nok å hente ifra når man ser eksklusiver.

Så har du disse multiplatt titlene da som hjelper til :)

Endret av iL Sephiroth
Skrevet

Kommer det noen bra spill til ps4 eller?

Dette har du spurt om mange ganger, vet ikke hvor du vil med slike kommentarer hele tiden.

Sier jeg spillene, så sier du enten de er dårlige eller ikke liker slike spill ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...