Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spillene engasjerte aldri, prøvde å like demoen/ene syns det var rimelig døllt. Ser uansett svært bra ut de bildene :)

Skrevet

Likte ikke demoene, men fikk spillene gratis pga Plus, og dæven så bra de faktisk er.

Men ja, se på grafikken. Om dette er grafikken til et open world-spill på launch, vel, da har vi mye godt i vente.

Skrevet

Teksturkvaliteten gir meg håp om at den nye generasjonen endelig vil føre til at PC-spillene begynner å se ut som PC-spill igjen.

Ikke at jeg ikke planlegger å kjøpe en PS4 også, for det skal jeg så definitivt.

Skrevet (endret)

Noen bilder av Killzone: Shadowfall

Lurer på om bildene har blitt pyntet litt på eller om det er 100% ekte ingame...

post-5372-0-92500400-1369421767_thumb.jpg

post-5372-0-26762200-1369421774_thumb.jpg

post-5372-0-35714200-1369421779_thumb.jpg

post-5372-0-40965000-1369421783_thumb.jpg

Det der er jo shots fra gameplay-demoen på PS Meeting.

Endret av Samaritan
Skrevet

Teksturkvaliteten gir meg håp om at den nye generasjonen endelig vil føre til at PC-spillene begynner å se ut som PC-spill igjen.

Oh yes, de nye konsollene bør virkelig være et løft for PC-spill som ikke er eksklusive. Forventer et helt annet teksturnivå og effekter i kommende multiplattformspill på PC.

Når det gjelder PS4 er jeg utrolig spent på hva Naughty Dog får ut av 8 ganger kraftigere hardware når man ser på hvor flotte Uncharted 2-3 og Last of Us er på PS3.

Skrevet

For min del tenker jeg nok det blir Knack og Watch Dogs som blir handlet inn med PS4'en. Et ganske artig og useriøst spill, sammen med et som ser ut til å ta seg selv litt mer høytidlig burde være en bra kombo.

Skrevet

Driveclub ser veldig interessant ut (selv om jeg vet at du ikke bryr deg noe om det). Grafisk ser det mye bedre ut enn Forza 5, men det betyr jack shit om kjøringen i Forza er bedre.

Skrevet (endret)

Driveclub er jeg ikke interisert i fordi du blir tvunget til dashcam. GT serien er jeg drittlei av.

Vel, da får vi satse på at det kommer mer en det! :)

Spennende med markedsføring også, begynner vel å rampes kraftig opp nå etterhvert. Ny mock up, forresten:

http://i.imgur.com/LcdNiaJh.jpg

Endret av Selvin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...