Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så... bestilte fra Amazon.co.uk på torsdag. Siden fredag har den stått som "In transit", og dermed levert til UPS.

 

Når jeg sporer den hos UPS, er den enda ikke mottatt, og de har bare fått elektronisk beskjed om forsendelsen.

 

Blitt stjelt nå da?

 

Neida, slikt tar som regel litt tid :) Om det ikke endrer seg ila. de neste par dagene ville jeg ringt UPS.

Lenke til kommentar

 

Neida, slikt tar som regel litt tid :) Om det ikke endrer seg ila. de neste par dagene ville jeg ringt UPS.

 

Det var jeg egentlig forberedt på i utgangspunktet Fikk dessverre alt for store forhåpninger når de satte estimated delivery til 10. desember. :)

 

Jeje, får bare lene meg kraftig tilbake og vente...

Lenke til kommentar

Jeg hadde heller vilt hatt dem som er på DS3. Aller helst dem som er på XBO.

 

Tommelene mine sklir av stikkene eller så har en konstant følelse at tommlene sklir av at any moment. Som da gjør at en stresser hendene mer en nødvendig og en får ubehag over tid..

 

Stikkene på DS4 er litt konvekse enda, om en ser etter :p Er fortsatt ett litt merkelig design ja, og jeg føler at jeg enda sklir mer på disse stikkene kontra One sine som har ett helt konkav design.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Stikkene på DS4 er litt konvekse enda, om en ser etter :p Er fortsatt ett litt merkelig design ja, og jeg føler at jeg enda sklir mer på disse stikkene kontra One sine som har ett helt konkav design.

 

Ja det er litt snodig. Ser så mange som synes dem er helt perfekte så en begynner jo å lure på om det er noe galt med tomlene.. :)

 

Og jeg gaper kanskje over mer en jeg burde nå, men jeg tror litt at mange er i totalt benektelse for noe som måtte være negativt med PS4 eller XBO for den saks skyld! Det skal forsvares et kjøp en har gjort og det er ikke plass til kritikk.

 

Alt er rosenrødt og perfekt liksom. Og det er det jo langt derifra på begge systemer.

 

Men i all alvorlighet så er dette med at tomlene sklir på stikkene noe som begynner å bli veldig frustrerende og er noe jeg enten må finne en løsning på med noe jeg kan sette på stikkene eller så må jeg ofre noen pixler på noen spill og gå primært for XBO altså.

 

Skal kaste meg over Killzone dag tenkte jeg så får jeg se hvordan det er etter noen timer med det.

Lenke til kommentar

 

Ja det er litt snodig. Ser så mange som synes dem er helt perfekte så en begynner jo å lure på om det er noe galt med tomlene.. :)

 

Og jeg gaper kanskje over mer en jeg burde nå, men jeg tror litt at mange er i totalt benektelse for noe som måtte være negativt med PS4 eller XBO for den saks skyld! Det skal forsvares et kjøp en har gjort og det er ikke plass til kritikk.

 

Alt er rosenrødt og perfekt liksom. Og det er det jo langt derifra på begge systemer.

 

Men i all alvorlighet så er dette med at tomlene sklir på stikkene noe som begynner å bli veldig frustrerende og er noe jeg enten må finne en løsning på med noe jeg kan sette på stikkene eller så må jeg ofre noen pixler på noen spill og gå primært for XBO altså.

 

Skal kaste meg over Killzone dag tenkte jeg så får jeg se hvordan det er etter noen timer med det.

En av konsollene vil jo være nærmere det perfekte enn den andre, og da blir det slik diskusjon. Ingen av systemene er 100% enda og det vil sannsynligvis ta 1-2 år før det har skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg har vel påpekt alt av irritasjon jeg har kommet over med PS4 her inne ihvertfall. Uansett litt artig å fyre litt i folk på den måten også :p

 

Men det blir kanskje sånt når man er i den heldige posisjonen av å kunne sammenligne både One og PS4 allerede :) Jeg er ikke nådig med å dele ut kritikk verken til den ene eller andre konsollen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg har vel påpekt alt av irritasjon jeg har kommet over med PS4 her inne ihvertfall. Uansett litt artig å fyre litt i folk på den måten også :p

 

Men det blir kanskje sånt når man er i den heldige posisjonen av å kunne sammenligne både One og PS4 allerede :) Jeg er ikke nådig med å dele ut kritikk verken til den ene eller andre konsollen.

Ta en titt på denne linken Mala. Du kan bestille ferdig customized Ds4 kontroller :)

 

 

http://www.morbidstix.com/playstation-4-controller-preorder/

Lenke til kommentar

Ingen andre sine R1/L1 alleredde litt slitt på DS4? Spesielt FIFA spillerne her mtp L1 for å bytte spiller? Ikke slitt kanskje men at L1 noen gang liksom sitter litt fast nede etter å ha trykket knappen ned? Veldig misfornøyd med det. Trodde først jeg fikk en dårlig kontroller før det plutselig begynte å skje med andre kontrolleren min og....

 

EDIT: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Peripherals-Support/DualShock-4-L1-amp-R1-sticking/td-p/42194729

 

Er ikke bare meg nei, svakt av Sony...

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ta en titt på denne linken Mala. Du kan bestille ferdig customized Ds4 kontroller :)

 

 

http://www.morbidstix.com/playstation-4-controller-preorder/

 

Hah, det der var jo litt morro da! Nesten som at det frister bare for å ha noe helt eget :p

 

Men nå er jeg svært, svært fornøyd med DS4 jeg da! Ett kjempe hopp fra DS3! Enkelte momenter her og der, men det er alltid noe lite som ikke er heeeelt perfekt da!

 

Når det gjelder R1 og L1 har ikke disse plaget meg på noe vis frem til nå ihvertfall :hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Stikkene er elsk og selve DS4 elsker jeg! men dette med R1 og L1 sticking etter en uke med kontrollerne er jo ikke godt nok! Synes dere jeg skal gjøre greiene folk sier der på Sony forumet jeg linket til på YouTube videoen osv eller få tilbake til butikken og klage? Ingen andre med samme problemet her som vet hva han/hun skal gjøre med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...