Gå til innhold

Hvor er det best å selge brukte spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å levere inn spill på GameStop. Det er kanskje ikke optimalt, men det er svært enkelt, og du får en grei pris om du får det kortet deres (gir bedre pris for innbytte) og om du tar betalt i gavekort hos dem. I tillegg har de ofte diverse tilbud, som for eksempel nyeste NFS: Most Wanted til kr 99,- om du bytter inn noen bestemte spill.

Lenke til kommentar

Tror nok finn.no blir det enkleste. Jeg har kjøpt en del brukte spill gjennom årene (mest retro-greier, PC-spill med svære papp-esker og manualer), og da var det mest finn.no og litt QXL det gikk i.

 

Men, jeg ville ikke satset på å få mye penger for spill nå om dagen. De fleste har tilgang til Amazon/Play/Zavvi, de kjører jo ofte kampanjer på temmelig nye greier til en hundrelapp, pluss minus. Sammen med indie-bundles og salg på Steam ender man ofte opp med en million spill og alt for lite tid til å spille dem.

Lenke til kommentar
Men, jeg ville ikke satset på å få mye penger for spill nå om dagen. De fleste har tilgang til Amazon/Play/Zavvi, de kjører jo ofte kampanjer på temmelig nye greier til en hundrelapp, pluss minus. Sammen med indie-bundles og salg på Steam ender man ofte opp med en million spill og alt for lite tid til å spille dem.

 

Ja, det er nettopp det. Er nok ikke samme markedet for bruktspill nå, som det var for rundt 5 år siden... det har jeg merket. Kanskje like greit. Får bare tenke litt mer over hva jeg kjøper, og heller beholde dem. Er bare ikke noe særlig til samler... blir litt for mye etterhvert.

Lenke til kommentar

Skal vedde på at om jeg tok med mitt plettfrie eksemplar av PAL-utgaven av Suikoden 2 ville ikke de nissene på Gamestop tatt imot det engang, til tross for at det lett er verdt 2000-3000 kroner.

 

Med mindre det bare er noe gammel jalla du skal bli kvitt ville jeg prøvd eBay. Mange kjennere som kjøper spill der og vet hva som er rett pris. Hvis det faktisk er noe gammel jalla så er det like greit å bare dumpe det på Gamestop eller gi det bort til en slektning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...