laurell Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som fortsatt er storbruker av Nexus 10, eller har dere hoppet over til noe bedre? Jeg er fortsatt veldig imponert over min Nexus 10 og har ikke tenkt å bytte med det første. Brettet får fortsatt siste versjon rullende ut og jeg tviler ikke på om Google også leverer Android L til den etterhvert. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg har i alle fall ingen annen pad enn nexus 10, nei. Men bruker den sjeldent. Mobil (90%) og PC (10%) gjør stort sett det jeg trenger. Padden blir brukt ved lengre tog/flyreiser, kanskje. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Noen som fortsatt er storbruker av Nexus 10, eller har dere hoppet over til noe bedre? Jeg er fortsatt veldig imponert over min Nexus 10 og har ikke tenkt å bytte med det første. Brettet får fortsatt siste versjon rullende ut og jeg tviler ikke på om Google også leverer Android L til den etterhvert. Lever i beste velstand den ja. Dessverre bruker jeg den primært kun til reiser eller litt random lesing av bøker, tablet som formfaktor var/er litt merkelig og siden den ikke har 3G/4G oppkobling så har det blitt litt begrenset på hvor mye jeg orker å benytte meg av den. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Mye av det samme brukermønsteret her.. men har blitt mye mer brukt nå pga Chromecast og at Google Bøker har kommet på Play. Har og brukt den på noen ferieturer og da delt nett fra telefonen. Det fungerer fint, men ingen optimal løsning. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jau, når (og hvis) den ryker så tror jeg ikke at den blir erstattet. Pad som enhet faller for mye mellom "to stoler". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg tror flere og flere går over til 2 telefoner. En liten for lomma/håndleddet (smartklokke eller veldig liten telefon, for ringe/sms) og en diger for veska/ryggsekken/sofabordet (monstertelfon eller nettbrett med ringemulighet, mest for surfing, spill og jobbing på farta). Nettbrett uten ringemulighet tror jeg vil dø ut. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2014 Her tror jeg bruksmønster varierer veldig. Hjemme hos oss har vi fra før av en iPad mini og jeg vurderer å bestille meg en Xperia Tablet Z2 ganske snart. Først og fremst brukes nettbrettet av ungene, men jeg synes også det er langt greiere å lese artikler og småtteri på nettbrett kontra mobilen. Pc'en blir for stor og klumpete (en 17" bærbar) til å dra frem for hver minste lille ting. Ringemulighet trenger jeg så absolutt ikke på nettbrettet, ei heller 3G/4G - først og fremst fordi jeg ikke er villig til å betale såpass mye ekstra for noe jeg ikke savner per i dag. Chromecast bruker jeg mange ganger hver dag, enten fra mobil eller nettbrett. Lenke til kommentar
lals Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 noen som bruker dette brette enda? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Brettet er stadig i bruk her! Mest til film og serier på senga, og når jeg er ute og reiser. Lenke til kommentar
lals Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 syns det er et bra nettbrett, har en samsung note 2014 og men den ligger bare å samler støv:P men likte ikke helt den nye nedtrekkmenyen i android 5.0 syns det ser helt rart ut med en liten en i midten i stedet for en på hver side.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 20. november 2014 Rapporter Del Skrevet 20. november 2014 Typisk, ventet flere dager på betatilgang til Microsoft Office på Nexus`en. 1 time etter 5.0 var installert kom invitasjonen.. Betaversjonen støtter så langt kun 4.4 :/ Jejeee.. 5.0 så i ihvertfall ut som en frisk pust. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. november 2014 Rapporter Del Skrevet 22. november 2014 Skal oppdatere samboerens Nexus 10 her om litt... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. november 2014 Rapporter Del Skrevet 22. november 2014 Tenk deg om 2 ganger.. enkelte ting føler henger litt. Spesielt Chrome som nesten er ubrukelig for meg nå. Chrome beta er litt bedre, men fortsatt noe å gå på. Har ikke prøvd andre browsere som dolphin ennå men vurderer det. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. november 2014 Rapporter Del Skrevet 22. november 2014 Den ble kanskje litt hakkete, Chrome. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2014 Den ble kanskje litt hakkete, Chrome. Avinstaller oppdateringer fra Chrome-app`en. Gå til Play og oppdater Chrome derifra. Da kommer deg seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2015 Noen som har en formening om hva en Nexus 10 (32GB) går for brukt disse dagene? Har en med orginal eske og tilbehør som jeg ønsker og bli kvitt. Bruker den aldri :\ Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Sjekk finn.no. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2015 Sjekk finn.no. Finn.no var like hjelpsom som en murvegg. http://swappa.com/prices/nexus-10-wifi/usga meg en omtrent god ca pris for det så rundt 1300-1800kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå