Gå til innhold

Capital One Cup: Reading - Arsenal 30.10.2012


Benbjo

Anbefalte innlegg

Arsenal møter Reading på bortebane nå på tirsdag i Capitol One Cup. Regner med at vi får se en del unggutter som vil vise seg frem. Reading spilte ikke så verst mot Fulham lørdag og det blir ingen enkel match, men tror vi har en god mulighet til å vinne.

 

Martinez

Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel

Coquelin - Frimpong

Gnabry - Wilshere - Arshavin

Walcott

 

Lagde denne da det er litt hyggeligere å diskutere kampen i en egen tråd i stedet for i hovedtråden. Kan sikkert oppdatere OP litt etterhvert når jeg får tid.

 

Tips: 1-2 Pogrebnyak - Walcott, Arshavin,

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Martinez

Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel

Coquelin - Frimpong

Gnabry - Wilshere - Arshavin

Walcott

 

Wilshere blir hvilt ifølge Wenger. Håper Arshavin får spille offensiv midtbane før han blir byttet ut tidlig i andreomgang slik at han er frisk og rask mot United til helga. Ditto det samme med Walcott på topp.

Lenke til kommentar

 

Martinez

Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel

Coquelin - Frimpong

Gnabry - Wilshere - Arshavin

Walcott

 

Wilshere blir hvilt ifølge Wenger. Håper Arshavin får spille offensiv midtbane før han blir byttet ut tidlig i andreomgang slik at han er frisk og rask mot United til helga. Ditto det samme med Walcott på topp.

 

Ja, jeg så det etter at jeg laget innlegget. Da sier vi Arshavin i midten og Ox på kanten da, siden han tilsynelatende er skadefri.

Lenke til kommentar

 

Martinez

Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel

Coquelin - Frimpong

Gnabry - Wilshere - Arshavin

Walcott

 

Wilshere blir hvilt ifølge Wenger. Håper Arshavin får spille offensiv midtbane før han blir byttet ut tidlig i andreomgang slik at han er frisk og rask mot United til helga. Ditto det samme med Walcott på topp.

 

Ja, jeg så det etter at jeg laget innlegget. Da sier vi Arshavin i midten og Ox på kanten da, siden han tilsynelatende er skadefri.

 

Er et lag som kan slå fra seg det der for å si det slik. Mye mer spennende lag enn hva førstelaget har vært de siste kampene hvertfall.

Lenke til kommentar

Det er vel gitt at vi får se Gnabry og Martinez. Shea starter nok på benken. Yennaris hadde jeg helt glemt. Han får vel noen minutter/starter. Eisfeld har tilsynelatende ikke imponert på reservene, så han starter neppe. Ansah tror jeg det er for tidlig for. Benk at best.

 

Gleder meg til i kveld. Stiller vi med et blandet lag tror jeg dette kan gå veien. Reading skal ikke undervurderes. De spiller tross alt i PL. Viktig å ikke stille bare med reserver!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...