Gå til innhold

Capital One Cup: Reading - Arsenal 30.10.2012


Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så inni helvete irritert på mangelen på innsats ut på der, klarer likevel ikkje skru av. Det har vore so grusomt elendig.

 

Hehe. Det er litt som en trafikkulykke. Vil ikke se, men klarer liksom ikke se bort heller. Må jo nesten bare ta dette med en smil eller noe.

 

Walcott som midtspiss mot United?

 

Taper ingenting på å prøve.

Lenke til kommentar

Walcott som midtspiss mot United?

 

Bedre enn Giroud og Chamakh hvertfall, men jeg håper på Podolski på topp, Walcott på høyre, Cazorla på venstre, Arshavin i midten (selv om han ikke har vært imponerende i dag, men når Coq og Frim har vært helt ELENDIGE + Chamakh så gjør det ikke akkurat ting lett) og Wilshere - Arteta bak de igjen.

Lenke til kommentar

Ja. Finnes veldig mange medgangssupportere i Arsenalleiren du. Slike hadde gitt seg for 4-5 år siden seneste.

Lol? Må jo være lov til å reagere på det Arsenal leverer nå, uten å bli stemplet som medgangssupporter.

Plukk en annen kveld for å provosere a.

Skulle ha sett Manu i 7år med pokaltørke, bare kall oss for medgangssupportere. Vi har stått opp og heie på Arsenal selv om det har ikke vært pokaler på oss i syv fucking år. Pip vil nok være noe annet hos dere.

 

Var ikke ment for å provosere, syns bare det er teit med kommentarer som "slår av nå", "burde heller ha gjort noe annet denne tirsdagskvelden", osv. Å tape kamper er en del av fotballen. Jeg f.eks. angrer ikke på at jeg så hele City-kampen i fjor, uansett hvor smertelig det var å bli knust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller litt Super Mario 64 på Nintendo-emulatoren min i stedet. Mye mer givende.

 

Det spillet er fantastisk. Har vurdert å kjøpe meg en N64 bare for å ha orginalspillet. Kjøpte en SNES bare for A Link to the Past

 

Vet. Bruker store deler av fritiden min på å bare å sitte og mimre med Mario & Co. Digger det.

Lenke til kommentar

Coq og Frim har vært helt ELENDIGE

 

Jepp. Makan til svak kamp frå vår sentrale midtbane veit eg ikkje om eg kan huske. Desse to har vore heilt hårreisande dårlege.

 

I mine øyne så må Chamakh og Frimpong/Coquelin ut. Tenker da helst på Frimpong mtp. at Yennaris og Coquelin hadde en meget god kamp sammen mot Coventry, men usikker på hvem som skal inn for Chamakh. Vil helst se Walcott få spille på topp ut andreomgang, men da må Bellerin inn på høyrekanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...