Gå til innhold

Norske Wimp har fått ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De får neppe gjort så mye med minnebruken før de dropper Adobe Air :p Sist jeg testet WiMP, på Linux, så hadde de en ganske crappy brukeropplevelse. Men nå har de vel droppet Linux støtten? Adobe har ihvertfall gjort det på Air.

 

Jeg hadde en gammel notebook som jeg kjørte Wimp på en stund (1,6 GHz Atom prosessor og 1 GB RAM) og den fungerte raskere i Linux enn i Windows.

Lenke til kommentar

MTK, WiMP hos meg bruker 158 MB minne atm, og da spiller jeg av musikk i høy kvalitet fra en stor spilleliste.

Har aldri opplevd at WiMP tar mye minne fra maskinen.

 

Når det gjelder versjon 2.0 så har jeg restartet WiMP minst 6 ganger siden i går ettermiddag for å sjekke om det ville oppdatere automatisk, og det har ikke skjedd.

 

Som ponkel skrev så er det fortsatt v1.5.47. som ligger ute.

Sikker på at det faktisk er v 2.0 du har?

 

For øvrig ganske merkelig at HW skriver en artikkel om at WiMP er ute i versjon 2.0 når det fortsatt bare er v1.5.47 som er tilgjengelig for nedlasting.

 

 

Så fungerer medieknappene nå, eller er dette en begrensning i Air?

 

Det er en begrensning i Air så vidt jeg vet.

 

Eneste grunnen til at jeg bruker Spotify i stede for wimp er at det ikke er mulig å programmere g taster til å bytte sang, pause og stoppe, noe som er ekstremt trist hvis du vil gjøre noe annet enn å høre på musikk. ellers liker jeg wimp.

 

Anbefaler dere begge å sjekke ut denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1403157

Man kan skripte egne hotkeys til WiMP som fungerer uansett om du har programmet valgt eller ikke.

Endret av JTBringe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...