Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvertfall slipper man å bestikke latviske tollere for å ikke gi deg bøter bare fordi de kan. Det fortalte en kollega at de måtte gjøre hele tiden når han kjørte langtransport i europa. Eller man kunne bli stoppet av politiet og de nektet deg å kjøre videre hvis du ikke ga dem litt penger i hånda. Så han hadde alltid med seg en "bestikkelses-pott" i hanskerommet.

 

Jeg syns det er merkelig at bilen din er glossy og spotless selv etter masse kræsjing med motgående trafikk. Og bussen jeg kjørte forbi var en spøkelsesbuss! Den hadde ikke sjåfør eller passasjerer. Det ble så mye "Immersion breaking" ting at jeg bare trykket ALT+F4 etter en halvtime og søkte om steam refund. Kanskje jeg burde prøvd med xbox-stikka på 40" TVn for en bedre opplevelse men..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har 124 timer så langt med tastatur.

 

117 timer også med tastatur. Jeg forsøkte med en kontroller en liten periode da det fungerer bra med mange kjørespill, men fant ut at tastatur fungerte vel så bra for ETS.

 

Jeg er såpass sær at jeg foretrekker tastatur/kontroller fremfor ratt og pedaler også - har riktignok ikke forsøkt ratt med ETS, men kjøpte et logitech-sett for noen år siden som ble forholdsvis raskt pensjonert. Jeg foretrekker uansett mer 'arcade'-feel på kjøringen enn en ren simulator-feeling. Så lenge fysikken sitter bra, så er det ikke så nøye om den er realistisk - det kan ofte være en fordel at den ikke er det imo :)

Endret av Zork
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+130498

 

Noe interesse for å gå sammen på bestilling av denne http://csio.tech/ ? Har snakket med de og får ikke noe rabatt, men de kan fint slenge flere eksemplarer i en eske for å spare frakt.

Ikke helt oppdatert på denne saken, men de har fått usb i håndtaket, og "all good to go"?

 

Jepp, de start sendingen for backere nå i mai, og starter utsendingen for de som bestiller via webshoppen i juni.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Vet du totalprisen med frakt og moms pr.stykk? Er gjerne med om prisen er grei

Ligger på ca 1650kr pr stk hvis de bestilles enkelt hvis, billigere om man bestilte flere siden de kunne legge flere i esken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...