Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Morsom og kjapp test av personligheten din.


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte på en måte ikke å forestille meg at det var mitt hus, men at det heller var noe jeg oppdaget for første gang. Det gjorde jo at huset virket litt gammelt og siden jeg ikke ville røre noe lot jeg naturligvis koppen ligge. Dessuten kan jeg ikke helt skjønne hvordan den siste kan knyttes til noen som helst sexliv på noen måte. Merkelig test.

Lenke til kommentar

1. Bestevennen min

 

2. Løve

3. BRAAAAAWL

4. Stort, type herskapshus

5. Åpent

6. Mørke trevegger, ikke noe lys på, bordet er dekket på med en duk og noen lys.

7. Liten hvit kaffekopp

8. Drikker kaffen selvfølgelig

9. Innsjø, tjern

10. jeg går rundt

 

 

Tja.

Du har også havnet i gruppen for oss som er livredd for å ha sex grunnet at vi velger å krysse innsjøer ved å gå rundt de. Det får meg til å undre over sexlivet til mennesker som ikke kan svømme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

1. Bestevennen min

 

2. Løve

3. BRAAAAAWL

4. Stort, type herskapshus

5. Åpent

6. Mørke trevegger, ikke noe lys på, bordet er dekket på med en duk og noen lys.

7. Liten hvit kaffekopp

8. Drikker kaffen selvfølgelig

9. Innsjø, tjern

10. jeg går rundt

 

 

Tja.

Du har også havnet i gruppen for oss som er livredd for å ha sex grunnet at vi velger å krysse innsjøer ved å gå rundt de. Det får meg til å undre over sexlivet til mennesker som ikke kan svømme.

 

Hva får deg til å tro at man nødvendigvis er "redd" for den typen nærhet?

 

Og hva får deg til å tro at en person som ikke kan svømme, heller ikke kan drømme om at han svømmer?

 

:)

 

Og helt til slutt; Husk nå på at tester av denne typen er bare for indikasjoner å regne.

Jeg har testet ett uttall av slike, og har jobbet mårettet med mitt eget sinn i over 13 år, og synes selv at jeg har fått et visst grep på å sette indikasjonene inn i den rette sammenhengen. For å finne den sammenhengen, må man først bli ordentlig kjent med seg selv, og det kan ta ganske lang tid - det har i hver fall jeg brukt. Så kan det også hende at man bare må bli moden nok, og da handler det ikke så mye om evnene, men at man må bruke naturlig tålmodighet.

 

Endringer på det personlige planet er ofte en evolusjon, og at hvis man er så heldig å oppleve en revolusjon, er det veldig spennende og kan få folk til å både fantasere om guder og lignende, eller finne ut at man hadde faktisk bare brukt noen hjelpemidler, altså i denne sammenhengen "personlighetstester".

 

Det er bare å henge i, og jeg tror de fleste av dere er ganske mye yngre enn meg - og jeg var aldri så heldig å treffe noen på "nettet" :p (vi hadde for det meste bare steintavler og loignende heavy skyts, i min ungdom :closedeyes:) som hadde slike erfaringer å bidra med, og legger til; helt gratis

 

Så, kos dere!

 

:)

Lenke til kommentar

1. Snakker med meg selv

2. Ulv

3. Et tre

4. Stort hvitt hus med badebasseng, tennisbane etc

5. Åpen, ingen gjerder

6. Langt brunt bord som er helt tomt, mens det henger noen bilder på veggene.

7. Papir

8. Sparker den

9. Fontene

10. Går rundt den

 

Skjønte ikke helt hva svarene mine betyr i forhold til testen?

Lenke til kommentar

Fikk litt sjokk av den testen, faktisk...

 

7. The durability of the material with which the cup is made is representative of the perceived durability of your relationship with the person from number 1. For example, Styrofoam, plastic, and paper are disposable; Styrofoam, paper, and glass (ceramics) are not durable; and metal and plastic are durable.

 

Personen på nummer 1 var min kjæreste. Valgte glass...

8. Your disposition of the cup is representative of your attitude toward the person in number 1.

Og her skrev jeg "Leave it."

 

Ble litt skremt over meg selv. Håper ikke testen er realistisk...

Lenke til kommentar

Burde jeg oppsøke hjelp om jeg fikk oralsex av en elg i dette scenarioet?

 

 

 

Fikk litt sjokk av den testen, faktisk...

 

7. The durability of the material with which the cup is made is representative of the perceived durability of your relationship with the person from number 1. For example, Styrofoam, plastic, and paper are disposable; Styrofoam, paper, and glass (ceramics) are not durable; and metal and plastic are durable.

 

Personen på nummer 1 var min kjæreste. Valgte glass...

8. Your disposition of the cup is representative of your attitude toward the person in number 1.

Og her skrev jeg "Leave it."

 

Ble litt skremt over meg selv. Håper ikke testen er realistisk...

 

Og hvordan i all verden skulle dette på noen måte være realistisk?

Endret av 3j3jr3j32j
Lenke til kommentar

1. Samboeren

2. Ekorn

3. Betrakter hverandre forsiktig

4. Stort og flott

5. Åpent

6. Mat, blomster og varme farger

7. Keramikk

8. Plukker den opp

9. Dam

10. Går rundt

 

 

Følte dette stemte ganske bra for meg. Litt usikker på de 4 siste svarene dog, mulig jeg misforstår testen. Mitt forhold med samboeren er veldig sterkt og kan aldri se for meg noe som kan bryte det båndet. Artig test :)

Lenke til kommentar

1. You are walking in the woods. Who are you walking with? Alene

2. You are walking in the woods. You see an animal. What kind of animal is it? Hund

3. What interaction takes place between you and the animal? Klapping og kløing på mage

4. You walk deeper into the woods. You enter a clearing and before you is your dream house. Describe its size. Stor enebolig, 250 kvadratmeter.

5. Is your dream house open, or surrounded by a fence? Inngjerdet

6. You enter the house. You walk to the dining area and see the dining room table. Describe what you see on and around the table. Biff, masse biff og god saus. Fine design stoler. Med min familie rundt.

7. You exit the house through the back door. Lying in the grass is a cup. What material is the cup made of (ceramic, glass, paper, etc.)? Gull

8. What do you do with the cup? Drikker av det, og gir til min hund.

9. You walk to the edge of the property, where you find yourself standing at the edge of a body of water. What type of body of water is it ? Innsjø

10. How will you cross the water? Gå over det, det er frosset.

 

Ouch.. mitt sexliv er så og si ikke-eksisterende akkurat nå, så det passet veldig bra. Haha.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kan vel utdjupe i denne tråden:

 

(Situasjon - svar - konsekvens)

 

1. You are walking in the woods. Who are you walking with?

No one

No one/my self is the most important person in my life.

 

2. You are walking in the woods. You see an animal. What kind of animal is it?

A squirrel

Mi oppfatning av storleiken til mitt/mine problem

 

3. What interaction takes place between you and the animal?

The squirrel is running away

Korleis eg handtera problem(a)

 

4. You walk deeper into the woods. You enter a clearing and before you is your dream house. Describe its size.

The house is big.

Storleiken av mine ambisjonar til å løyse problema.

 

5. Is your dream house open, or surrounded by a fence?

Fenced

Open eller stengd personlegheit.

 

6. You enter the house. You walk to the dining area and see the dining room table. Describe what you see on and around the table.

Moderate

Sparsamleg tyder generelt misnøgd.

 

7. You exit the house through the back door. Lying in the grass is a cup. What material is the cup made of (ceramic, glass, paper, etc.)?

Ceramic

Tilseier slitestyrkja til førehaldet med person nummer 2. (Meg sjølv?)

 

8. What do you do with the cup?

Nothing

Tilseier mi haldning til person nummer 2, Gjer altså ingenting med meg sjølv.

 

9. You walk to the edge of the property, where you find yourself standing at the edge of a body of water. What type of body of water is it ?

A big river/fast water

Storleiken/volum tilseier sexlyst

 

10. How will you cross the water?

There's no bridge, so not possible

Blautheit under kryssing tilseier viktigheit av sexlivet.

 

Alt stemmer godt, bortsett frå den altfor abstrakte nummer 8, og meiningslause nummer 10.

Endret av Staketten
Lenke til kommentar

1. Eksen

2. En hest

3. Vi stirrer på hverandre

4. En liten hytte

5. Ligger helt åpent

6. Et herremåltid med mengder av mat, stearinlys, blomster og annet pynt

7. Porselen

8. Stirrer på den en stund, før jeg går videre

9. Et tjern i en lysning i skogen

10. Går rundt det...

 

Føler egentlig at dette passer ganske bra. Ble dumpa for et par uker siden, og har nå (stort sett) gitt opp å få tilbake forholdet. Veldig nedfor også, kanskje det forklarer de siste to spørsmålene. Ganske artig greie :)

Lenke til kommentar

1. ei dame som eg er betatt av (ikkje den viktigste, men ganske viktig)

 

2. hjort (stemmer vell bra..)

 

3. hjorten blir redd, eg springer etter (altså er eg aggressive? Ka meinast med det? vist det er noke eg bekymrer meg for så blir eg aggressive? Stemmer ivertfall ikkje, trur eg haler meir mot midten..)

 

4. stort kvitt hus med ein fin og stor grasplen rundt som eg kan bruke til forskjellige aktiviteter (stemmer bra)

 

5. åpent (trur eg er ganske midt i mellom åpen og lukket)

 

6. mørke brunt bord med ein duk på (stemmer)

 

7. keramikk (skjønte ikkje heilt ka som var meint her)

 

8. lar den ligge eller ser om det er noke oppi (ser om det er noke oppi ka da? BH? ;) eller toppen..)

 

9. ein elv (stemmer nok bra)

 

10. tar av meg på beina og vasser over (angra på at eg ikkje tok meg ein skikkelig dukkert før eg kom over... :whistle: men det stemte vell egentlig ganske bra..)

 

det var mykje som stemte, men ikkje alle spørsmåla. Alt i alt ein facinerende test :)

 

til deg trådstarter.. veit du om fleire liggnende tester? Og fant du denne testen på nettet eller?

Lenke til kommentar

1. Alene

2. Ulv

3. Spenning

4. Lite koselig hus. Nærmest for hytte å regne.

5. Gjerde

6. Sparsommelig/minimalistisk. Stort gammelt trebord med noen kopper og kar.

7. Metall

8. Lar den ligge

9. Stor innsjø

10.Med robåt

 

Stemmer nok faktisk ganske godt. Stiller meg kanskje litt undrende til de to siste, men mulig det er ting jeg ikke vet eller har innsett? :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...