Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må få til en region herfra, men jeg kommer nok til å leke meg i singleplayer en ukes tid før jeg spiller med noen andre. Må prøve alle aspektene på egenhånd. Men skal man ha sjangs på leaderboardene så må man være flere, og man må være dedikerte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir å spille med klanmedlemmene mine. Vet ikke helt hvor mange vi blir, eller hvor mange vi bør være. Blir vi få, blir det mer areal på hver. Blir vi mange, blir det ikke så mye på hver igjen. Sikkert greit å finne en balanse.

Skrevet

Er det sånn at om man har en universitetsby i regionen så er det ikke noe poeng å bygge universtiet i de andre byene?

Skrevet

Hvis universitetet har kapasitet til sine egne og andre byers studenter kan det sikkert være greit å samkjøre dette mellom byene.

Har ikke sett universitetet selv, og vet ikke om det er restriksjoner på antall studenter.

• Liker 1
Skrevet

Vi kan jo sette opp en region bare for Diskusjon.no medlemmer. Hadde jo blitt spennende og se hvem som ble kongen over regionen. Kunne blitt artig om vi kunne satt opp et skikkelig opplegg der det ble gjennomført demokratiske avgjørelser. Noen kan bygge mining byer, trade posts, osv.

Skrevet

Brigaden-regionen blir et samarbeidsprosjekt, hvor vi jobber for å nå felles mål.

Brigade-regionen?

For meg er ikke SC et spill der man spiller mot folk. Det er et coop spill. Det handler om å nå felles mål.

Skrevet

Jeg gleder meg sånn til å forsøke et veidesign der jeg har en stor aveny med trikk i midten i bølgemønster gjennom hele byen uten et eneste kryss.

Skrevet

Du vil mest sannsynlig dra det på fulle settings. Husk at den pcen der kommer uten operativsystem, slik at du ikke ender opp uten det.

Mest sannynlig? Vil det si at nøyaktige krav ikke er ute for det? Haha ja, jeg la faktisk merke til det, men aldri vært borte i det før så takk for hintet!

Skrevet

Ut ifra requirements de har lagt ut skal du takle det på fullt. SimCity er ikke spesielt et spesielt krevende spill.

Nå fornærmet du min nåværende pc! Men takk, da bestiller jeg den! Var på tide med ny pc uansett så da kan jeg være klar til den 7. :w00t:

Skrevet

Hvordan fungerer det med multiplayer i sim city? Vist jeg spiller med en her, kan jeg spille i den regionen kun når han er online? Eller kan vi "hoppe" in og ut av spillet uten at det går utover de andre i regionen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...