Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kanskje blitt svart på før. Men jeg har et par games på euro west 1, forsvinner disse hvis jeg starter et nytt på f.eks euro west 4?

Om de forsvinner er det jo helt idiotisk, men ikke overraskende. Har ikke testet selv, men jeg vil tro byene fortsatt er der når du logger inn på EU west 1 igjen

Lenke til kommentar

Kanskje blitt svart på før. Men jeg har et par games på euro west 1, forsvinner disse hvis jeg starter et nytt på f.eks euro west 4?

Japp, det gjør de, du må også ta tutorialen på nytt.

 

 

Nja gjør de det? De følger ikke med deg over på den nye serveren, men spillene vil da fortsatt være igjen på den serveren du startet, så om du går tilbake til den senere vil de fortsatt være der.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få innbyggerne i byen min til å bo tettere? Jeg har bare 6000 innbygere, men har likevel brukt opp nesten all plassen.

 

jeg har 14000 innbyggere og sliter med det samme...hvorfor i all verden kan man ikke få lage større byer ? er jo ikke akkuratt mangel på datakraft i en pc til å kunne simulere en myye større by, burde være nesten unlimited str på byene.

Lenke til kommentar

Visst du f. eks. starter en by på West 3, så spiller du der, og vil prøve på Øst 2, så må du ta tutorialen på nytt, + at du ikke vil få med byene dine dit. Så visst du vil tilbake til den første byen så kan du bare gå på West 3 igjen (visst det ikke er fullt da). ;)

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få innbyggerne i byen min til å bo tettere? Jeg har bare 6000 innbygere, men har likevel brukt opp nesten all plassen.

Bygg større veier rundt, gi byggningene plass til og vokse, bygg parker som tiltrekker seg rikere folk osv. Da får du fort skyskrapere osv.

Lenke til kommentar

Hoppet over en del sider her nå, så får bare beklage hvis det er nevnt allerede:

 

And to get us back in your good graces, we’re going to offer you a free PC download game from the EA portfolio. On March 18, SimCity players who have activated their game will receive an email telling them how to redeem their free game.

I know that’s a little contrived – kind of like buying a present for a friend after you did something crummy. But we feel bad about what happened. We’re hoping you won’t stay mad and that we’ll be friends again when SimCity is running at 100 percent.

Lenke til kommentar

Har vi fått noe hint om når de kommer til å skru på raskeste hastighet og andre funksjoner i spillet igjen?????? Tror ikke jeg gidder å spille mer før det skjer. Alt jeg gjør nå har jeg gjort en gang før og da blir jeg kjedelig og se på det i sneglefart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...