Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Jepp... prisen på olje er også så lav at for å bygge HQ & raffineri trenger du 30 pumper. Det er helt meningsløst å raffinere noe som helst nå :(

 

Nei, nei, nei.

 

1 pumpestasjon med alle addons låser opp HQ. Men det kan ta litt tid å få de opp i 11000 fat per dag.

Til raffinering, lag 5 trade depos med råoljetanker. Sett de til at du skal bruke de lokalt, og ikke selge. Når du har fyllt opp alle 5 (det tar et par-tre-dager), så selg all oljen samtidig. Vips, så har du 160 000 i profitt på en dag, og raffineri låst opp.

Endret av monzilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, nei, nei.

 

1 pumpestasjon med alle addons låser opp HQ. Men det kan ta litt tid å få de opp i 11000 fat per dag.

Til raffinering, lag 5 trade depos med råoljetanker. Sett de til at du skal bruke de lokalt, og ikke selge. Når du har fyllt opp alle 5 (det tar et par-tre-dager), så selg all oljen samtidig. Vips, så har du 160 000 i profitt på en dag, og raffineri låst opp.

 

Trade depots er bugged hos meg, jeg får bare kjørt én truck av gangen :(

Lenke til kommentar

Kanskje spare opp litt penger til Petroleum HQ og et raffineri. Neida, en fuckings giant lizzard skal spawne. Akkurat i rett vinkel til aa dra med to fulle grade schools, halve befolkningen, oppgradert oil power plant og en fullt oppgradert busstasjon. Fuck you game, fuck you...

 

Disasters er unødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har endelig fått spilet mer en halvtime sammenhengende i dag :w00t: så da kommer jo mitt unngåelige spørsmål! noen som har fått til å sende penger fra en by til en annen hvor de faktisk dukker opp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

en enkel og kjapp måte å tjene penger på er jo å sette opp et par recycling plants i byen og utvid med max antall biler + legering, og metal slik at du kan lage prossorer som selges til 70k per 1k og metal. tjener rimelig godt på det, samt slipper forurensing + gruvedriften det ellers medfører

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...