Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å lage rundkjøringer? Hvis ikke burde det komme i en utvidelse. Kjipt å måtte ha lyskryss over alt når rundkjøringer er ti ganger mer effektivt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundkjøringer har vel aldri vært mulig i SimCity (med unntak av NAM modden til SC4) så dette er nok ikke.

Men muligheten for at det kommer i en DLC EA kan tjene penger på, er vel stor :p

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig å lage rundkjøringer? Hvis ikke burde det komme i en utvidelse. Kjipt å måtte ha lyskryss over alt når rundkjøringer er ti ganger mer effektivt.

Rundkjøringer burde vært med. Syntes de har bommet på simuleringen av trafikken. En by med 20 000 innbygere har ikke trafikkorker.

Skrevet (endret)

Kan vel lage din egen rundkjøring. Lag en liten sirkel :)

Hmm... interessant. Må prøves ut når jeg kommer meg hjem.

Håper ting er *litt* mer stabilt i dag.

Endret av Gurglemuffin
Skrevet

Kan vel lage din egen rundkjøring. Lag en liten sirkel :)

Det vil jo ikke bli en ekte rundkjøring. Kobler du til en vei til sirkelen vil det jo bli kryss inne i rundkjøringen.

Skrevet

Det vil jo ikke bli en ekte rundkjøring. Kobler du til en vei til sirkelen vil det jo bli kryss inne i rundkjøringen.

Lag heller en ordentlig firkant i ekte Carl-Berner stil ;-)

• Liker 1
Skrevet
Rundkjøringer burde vært med. Syntes de har bommet på simuleringen av trafikken. En by med 20 000 innbygere har ikke trafikkorker.
Vet om flere norske byer med trafikkor, med det antallet innbyggere :p
Skrevet (endret)

Ting er ikke helt stabile, mister forbindelsen til server innimellom. Når man bygger noe stort så kan det være lurt å exit til main menu for å være sikker på at den lagrer endringene dine...

Endret av omnomnomnivore
Skrevet

Jeg ga opp å spille sent i går kveld. jeg hadde håpet det skulle gå bedre i dag, men det første som møter meg er "SIMCITY-SERVEREN ER OPPTATT" Neste forsøk på å bli med: 18.00. Da blir det en kopp kaffe, så får vi se, men dette spillet setter tålmodigheten på prøve.

Skrevet
Jeg synes spillet hitill er råflott, men tror jeg kan bli lei såfremt det ikke finnes en måte å "vinne" måle seg mot de man spiller med. Jeg er veldig konkurransedrevet, så det hadde vært gøy med objectives av noe slag.

Finnes leaderboards for en del ting dersom du ikke spiller Sandbox modus.

Skrevet

Jeg logger meg rett på Europe West 1 hver gang nå.

Jeg prøvde å logge meg på der hvor jeg har et par smy byer, det lille jeg fikk gjort i gårm og de er på Europa vest 2, har 8 minutter å vente så kanskje jeg kommer inn da, hvis ikke starter jeg fra scratch på en annen server, hvorsomhelst, bare jeg kan logge inn å spille :) Så får vi se hvor godt selve spillet er.

Skrevet

Så mye pepper som det spillet her får atm virker det mer som simshitty. Holder an med og kjøpe det til det faktisk funker som det ble reklamert for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...