Gå til innhold

Project Eternity - 5 Dager Igjen - Update #20 Gir siste stretchgoal på 3,5 mill, lore og første screenshot


Anbefalte innlegg

5 Dager igjen folkens!

 

Link til hele oppdateringen på Kickstarter.

 

Upvote på Reddit for mer omtale.

 

Lik Obsidian på facebook for å øke mengden nivåer i "The Endless Paths" mega-dungeonet. Når vi 20000 økes det.

 

 

2 Endelige Stretchgoals

 

3,0 Millioner $: Fort som man kan oppgradere etter ønske. Inkluderer så klart egne quests.

 

3,5 Millioner $: En kolossal by med nye quest-lines inkluderes.

 

Husk at hvert mål som går ned fordyper og vider ut spillet da det lar Obsidian ansette flere og flere store talent. Som 2,8 mill mål blir faktisk George Ziets inkludert, den kreative lederen bak Neverwinter Nights 2 ekspansjonspakken Mask of the Betrayer.

Snakker om ekspansjonspakke; project eternity får en etter ca 6 måneder. Den er inkludert i noen av pakkene men kan bli lagt til for 20$.

 

Lore

 

Noe bakgrunnshistorie til noen av områdene i kartet vi har sett (som bare er en del av et større ett) er også introdusert.

 

Første Screenshot

 

Første offisielle screenshot er en tidlig, representativ versjon men overgår det meste jeg har sett i stil.

 

PE-TempleEntrance01-2560x1440.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det screenshotet der oppe ser ganske pent ut, men dere glemmer fort at det bare er en statisk bakgrunn. Det blir noe helt annet når det er bevegelige karakterer med i bildet. Ting som beveger seg er mye vanskeligere å få til å se pent ut, og spesielt når det er mange av dem som et gruppe folk. Jeg venter heller til vi ser en gameplay video før jeg jubler for høyt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det screenshotet der oppe ser ganske pent ut, men dere glemmer fort at det bare er en statisk bakgrunn. Det blir noe helt annet når det er bevegelige karakterer med i bildet. Ting som beveger seg er mye vanskeligere å få til å se pent ut, og spesielt når det er mange av dem som et gruppe folk. Jeg venter heller til vi ser en gameplay video før jeg jubler for høyt.

 

Det er bare å sjekke ut baldurs gate, icewind dale og planetscape tornment så ser man hvordan det vil bli selvsagt med bedre oppløste figurer og bedre effekter etc men i prinsippet blir det likt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det screenshotet der oppe ser ganske pent ut, men dere glemmer fort at det bare er en statisk bakgrunn. Det blir noe helt annet når det er bevegelige karakterer med i bildet. Ting som beveger seg er mye vanskeligere å få til å se pent ut, og spesielt når det er mange av dem som et gruppe folk. Jeg venter heller til vi ser en gameplay video før jeg jubler for høyt.

 

Det er ikke spesielt vanskelig om karakterene lages i 3D. De hadde selvsagt sett bedre ut om de hadde laget dem i 2D, men -det- er mye vanskeligere å få til.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...