Gå til innhold

Dette kabinettet koster 8000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener å huske prisen på den originale Level10 var en del høyere enn 5000 ved lansering? Fikk den selv til 5125 i begynnelsen av februar 2010 fra Amentio, etter å ha ventet en stund på at andre produksjonsbatch skulle komme på lager, samt at prisen skulle synke en del... nærmeste konkurrent lå da på nær 7000, med enkelte forhandlere med varen tilgjengelig for bestilling til godt over 10'000.. i Mars 2010 sendte Komplett ut en hyhetsmail med Level 10 til 5995. Første batch kom vel i Oktober 2009? Ble i alle fall lansert på CeBIT 2009 (august), fant ut at jeg skulle ha en sånn med en gang jeg fikk se den der.

 

Uansett, synes den sorte gjør seg mye bedre en den tofargede? Samtidig så er det jo langt bedre alternativer der ute i dag, som for eksempel Murderbox MKII som andre foreslår..

Lenke til kommentar

Helt enig med Moby.

 

http://www.murderbox.com/mkii/

 

Ingen andre produsenter av noe sort kan måle seg med murderbox MKII. Rett og slett i en særegen klasse!

Denne kassa er jo Silverstone tj07 modda....

 

LD cooling er over de fleste ville nå jeg si. 480 radiator i toppen og plass til 2x 480 radiatorer nede/eller hdd plass til 15 harddisker + plass til 2 stk store strømforsyninger. I tillegg til dette er det plass til 5 stk harddisker + 4 stk 5.25" plasser som det er enda mere plass til ssder og harddisker.

 

Hvilket kabinett kan man ha opp mot 30 harddisker OG full vannkjøling for quadsli med dualsocket cpu hovedkort?

 

Svaret er LD cooling :green:

Lenke til kommentar

Denne kassa er jo Silverstone tj07 modda....

 

Og dette er problem hvordan? Se gjennom bildene og tell antall originaldeler lol.

 

Optisk og harddisk monteringen er komplett bygd på nytt. Hovedkort-platen er flunkende ny. Strømforsynings-monteringen later også til å være komplett ny. Kabinettet skal det jeg huske komme med spesial-utformet radiator-montering i bunn. Etc etc etc.

 

Til og med det ytre unibody skallet trur jeg jaggu meg har blitt gjort noe med, mtp at det bare er én 5.25" port i det hele tatt.

 

Det er nok mer nøyaktig å si at det er "designet basert på" heller enn "er moddet," ettersom bokstavlig hele sulamitten i grunnen har blitt gjort på nytt det jeg kan se.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Denne kassa er jo Silverstone tj07 modda....

 

Og dette er problem hvordan? Se gjennom bildene og tell antall originaldeler lol.

 

Optisk og harddisk monteringen er komplett bygd på nytt. Hovedkort-platen er flunkende ny. Strømforsynings-monteringen later også til å være komplett ny. Kabinettet skal det jeg huske komme med spesial-utformet radiator-montering i bunn. Etc etc etc.

 

Til og med det ytre unibody skallet trur jeg jaggu meg har blitt gjort noe med, mtp at det bare er én 5.25" port i det hele tatt.

 

Det er nok mer nøyaktig å si at det er "designet basert på" heller enn "er moddet," ettersom bokstavlig hele sulamitten i grunnen har blitt gjort på nytt det jeg kan se.

Er ikkje noe problem. Har selv originalen TJ 07 legenden fra 2006 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...