Gå til innhold

Test: HTC One X+


Anbefalte innlegg

Ser ut som en grei telefon, men det er ca 6 mnd for sent ute. Den burde blitt lansert samtidig som SIII.

 

Dette er jo en nesten jevngod telefon med S3 vil jeg si, men den koster altså 1000kr mer og har ikke mulighet for minnekort eller bytte av batteri. Noen foretrekker jo lukket telefon, men å kunne slenge inn minnekort i en telefon til 5000kr bør være mulig.

 

Ellers kunne det vært morro å sett den testet mot Note II (mtp ytelse). Ikke at jeg tror noen merker forskjell på ytelse på denne og SIII. De yter ca likt, selv om ingen av de vinner på alle testene. Så lenge det flyter, så flyter det. og dette er jo highend telefoner per dags dato, folk lager jo ofte apps for "snitt-telefonen". (er jo der pengene ligger). Nå har jo riktignok SIII solgt 20 millioner på 3 måneder og forventer 30 millioner innen utgangen av året, så man kunne vle i teorien laget apps for highend eiere også, men man får jo unektelig større markedsandel om man lager apps som fungerer på et større utvalg.

 

Men kanskje man får spill som er såpass smarte at de tar en benchmark og deaktiverer grafikkinstillinger. ev kanskje man får noe ala PC, at man kan skru opp/ned effekter :p he he..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt HTC 2 ganger, og det er to ganger for mye. Den fungerte bare ikke for meg. Selv om alle spesifikasjoner er State of Art.

 

Hva var galt ?

 

Vart aldri fortrolig med menyene på telefonen. Spesielt da den ringen som en drar opp for å svare på samtaler. Endte opp med at jeg avviste flere samtaler enn de jeg svarte.

Endret av Snillemorten
Lenke til kommentar

Har hatt HTC 2 ganger, og det er to ganger for mye. Den fungerte bare ikke for meg. Selv om alle spesifikasjoner er State of Art.

 

Hva var galt?

 

Hadde en HTC One X for en stund siden, å var meget godt fornøyd. Håper du har funnet en tlf som fungerer for deg da.

 

Lufter litt på Nokia og windows.... Høres interesant ut selv om begge har skuffet meg tidligere

Lenke til kommentar

Har hatt HTC 2 ganger, og det er to ganger for mye. Den fungerte bare ikke for meg. Selv om alle spesifikasjoner er State of Art.

 

Hva var galt?

 

Hadde en HTC One X for en stund siden, å var meget godt fornøyd. Håper du har funnet en tlf som fungerer for deg da.

 

Lufter litt på Nokia og windows.... Høres interesant ut selv om begge har skuffet meg tidligere

 

Ok, for min del blir det enten HTC One x + eller Samsung Note 2...heller nok mest mot Note 2 sålangt

Lenke til kommentar

""

Telefonen har også den nye Bluetooth-standarden, versjon 4.0, som krever svært lite strøm. Hensikten med dette er å kunne bruke telefonen sammen med pulsmålere og andre sensorer som samler inn og sender data trådløst.

""

Også Htc One X har BT 4.0. `Problemet` er at Android 4.0 ikke har innebygd støtte for dette. Har 4.1 native støtte for BT 4.0?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vurderer å kjøpe denne mobilen når den kommer, men er redd for at den fort blir "gammel". Det er jo tross alt kun en oppgradert utgave av en halvt år gammel mobil, men kanskje jeg tenker feil? Jeg er lite keen på å kjøpe denne et par måneder før neste generasjon Android-mobiler kommer :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...