Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke de som er mistenkt for å ikke sende gave og bevisst overser brukere og denne tråden her, bli bannet fra forumet? Det virker som en rettferdig straff.

Dette er vel ikke noe forumet er ansvarlig for? Sånn egentlig?

Skjønner at det er j***g irriterende at man ikke mottar gaver, og at brukeren ignorerer en helt, men det må da finnes andre måter?

Sitter ikke Latias på alle deltagerens adresser og navn? Kanskje han kan sende de til de som ikke har fått noe respons, slik at de kan ta en personlig prat med vedkommende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Uansett hvor irriterende dette er så er det noe man må ta med i ligningen når man deltar på noe slikt som dette. Det er ingen garanti for at man mottar noe som helst, så jeg blir litt forundret når jeg ser at andre blir forundret når de ikke mottar noe. Det er noe man burde ha tenkt igjennom før man melder seg på her..! Hos meg personlig er det det gleden av å gi noe til noen, og ikke nødvendigvis det ikke å få gaver.. jeg har egentlig blitt såpass gammel at jeg kan si at jula er for ungene! :)

 

Men bevares det er jo gøy å få gaver også! Så nok en gang takk til min SS for en fortreffelig gave!!

Lenke til kommentar

Uansett hvor irriterende dette er så er det noe man må ta med i ligningen når man deltar på noe slikt som dette. Det er ingen garanti for at man mottar noe som helst, så jeg blir litt forundret når jeg ser at andre blir forundret når de ikke mottar noe. Det er noe man burde ha tenkt igjennom før man melder seg på her..! Hos meg personlig er det det gleden av å gi noe til noen, og ikke nødvendigvis det ikke å få gaver.. jeg har egentlig blitt såpass gammel at jeg kan si at jula er for ungene! :)

 

Det er ikke så mange her som ønsker å gi noe fint til en svindler. For de som ikke sender en gave er nettopp det. Nå er de sikkert en dråpe i havet, for de fleste har jo sendt. Men jeg forstår ikke hvorfor du skal forsvare noen som er med i en gjensidig gaveordning som ikke gjør sin egen del av avtalen de inngikk når de sendte en pm til Latias om at de ønsker å være med.

 

Hvorfor skal man ikke få lov til å sette spørsmålstegn ved brukere som ikke sender gave? Synes du det er greit om noen melder seg på SS uten å ha noen intensjon om å sende en pakke?

 

Du beskriver deg selv som voksen, da forstår du vel at andre voksne blir frustrert over barnslig oppførsel?

Endret av Kron
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det er ikke så mange her som ønsker å gi noe fint til en svindler. Hvorfor skal man ikke få lov til å sette spørsmålstegn ved brukere som ikke sender gave?

 

Forsvarer ingen jeg.. :) Jeg bare sier ved å melde seg på her så man ta med i ligningen at man kan risikere at man ikke for noe igjen.. :) Og det har ingenting med alder på meg eller noen andre brukere her på forumet å gjøre.. :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det snakker om meg eller i generelt sett, men jeg føler meg for all del ikke truffet. Jeg har vært med på dette i fem år, helt siden det startet. Jeg er med mest fordi jeg ønsker å gi, det er jo meningen med julen synes jeg nå. Men når det er en jeg "kjenner" fra forumets kategori som vi begge deltar aktivt i og han er meget aktiv (MEGET). Så ignorerer han bevisst meg i både på PM og i en tråd hvor der han har skrevet flere innlegg etter jeg skrev et innlegg hvor der jeg ba ham å sjekke PM. Synes jeg at det er litt frekt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ble veldig fornøyd, har lagt til et innlegg før. Se om du finner det :D

 

haha morsom du ;) ser vist du at ble mere fornøyd enn meg xD fikk en sånn multikniv (slik som kan være en liten sag,kutter osv) og ja hvem har bruk for en sånn og hvem har ikke en sånn liggende ? xD

Lenke til kommentar

haha morsom du ;) ser vist du at ble mere fornøyd enn meg xD fikk en sånn multikniv (slik som kan være en liten sag,kutter osv) og ja hvem har bruk for en sånn og hvem har ikke en sånn liggende ? xD

 

Du kan takke meg når verden går under :) Det er jo tross alt en Bear Grylls survival multigreie med en vedlagt "how to survive" guide :rofl:

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...