Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Takk for flott tilbakemelding. Godt å høre at dressen ser ut til å sitte bra. Har som nevnt hatt litt problemer med å finne en studentbudsjett-dress som vil sitte riktig i skulderene, og som samtidig er lang nok til meg uten å måtte gi slipp på andre ønsker når det gjelder detaljer. Angående livet så er det ikke bare måten jeg står på desverre, den spriker også med en helt rett holdning. Er heldigvis muligheter for å ordne det :)

 

Du har rett i at dette er forhåpentligvis en dress jeg kommer til å ha i mange år fremover. Den har blitt sydd og ordnet på ganske mye, så jeg har også et ganske stort rom for å gjøre flere endringer om det skulle vært nødvendig etter som årene går.

 

Lommetørklet er en ganske stor bom ja, samtidig synes jeg slipset er litt for smalt med tanke på jakkeslagene og skjortekraven når jeg bruker DFIH. Men var det jeg hadde tilgjengelig av tilbehør der bildene ble tatt. Enig med deg angående selene, det passer absolutt ikke inn. Fikk sydd på knapper til ordentlige seler hos skredderen, så jeg mangler kun et lite utvalg jeg kan bruke. Får se om jeg ikke tar meg råd til noen fra Albert Thurston i nærmeste fremtid.

 

Personlig liker jeg utrykket skoene gir kombinert med dressen når jeg er i uformelle settinger - som en lørdagsvakt i butikk. På julebordet i går var de byttet ut med brune cap-toe oxfords, det samme var selvsagt også resten av tilbehøret.

 

edit: leif

Endret av August.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hansker og PS er noe det går an å leke seg med, men det må selvsagt passe med resten av antrekket.

 

Ikke strevsomt med trykknappene, verre med de blå som har ordinær knapp. Men hanskene kan godt brukes uten å kneppe dem. Men blir jo da litt kaldere over håndleddet.

 

Fornøyd med passformen, det blir neppe bedre med RTW.

Chester Jefferies har også 'bespoke'; kunden kan sende med et tegnet omriss av hånden, så skjærer de skinnet etter det. Også noe å tenke på .

 

DexterM: Sønnen min har ingen interesse for klær, han er nok bare postbud.

Jeg fikk sendt både sko og hansker til han så han kunne ta dem med seg hjem; slik slipper jeg å plage staten med innkreving av moms og toll.

Sønnen min vil eie minst mulig og synes jeg bruker alt for mye penger på unødvendigheter, noe han har helt rett i.

 

Jeg snakket med Made with Hart som fortalte at de ville begynne å ta inn hansker fra CJ. Det blir jo gøy, alltid best å prøve produktet før en handler.

Lenke til kommentar

Angående bespoke hos Chester Jeffries, så passet RTW hanskene mye bedre på meg. Første bespoke hanskene passet rett og slett veldig dårlig, så de fikk jeg total refundert. Hadde sendt inn scan av hånden min så burde blitt bedre. Holder med derfor til RTW hos dem.

 

Interessant. Jeg synes jo prosessen virker litt slumsete, liker på disse internett-skredderne der en selv skal legge inn målene. Blir sjelden bra.

 

Hvilke hansker fra Chester Jefferies har du?

Lenke til kommentar

Jeg snakket med Made with Hart som fortalte at de ville begynne å ta inn hansker fra CJ. Det blir jo gøy, alltid best å prøve produktet før en handler.

Ooh, spennende! Har tenkt på å bestille selv, men aldri fått ut fingeren -- men hvis de kommer fysisk i butikk blir det merkbart lavere terskel for å gjennomføre.

 

Når vi er halvveis inne på Stavanger, noen som vet åpningstidene til M&Y Systue? Må legge opp et par dressbukser før jul, så bør vel prøve å ta turen innom der til uken før julerushet virkelig starter.

Lenke til kommentar

 

Angående bespoke hos Chester Jeffries, så passet RTW hanskene mye bedre på meg. Første bespoke hanskene passet rett og slett veldig dårlig, så de fikk jeg total refundert. Hadde sendt inn scan av hånden min så burde blitt bedre. Holder med derfor til RTW hos dem.

 

Interessant. Jeg synes jo prosessen virker litt slumsete, liker på disse internett-skredderne der en selv skal legge inn målene. Blir sjelden bra.

 

Hvilke hansker fra Chester Jefferies har du?

 

 

Har et par Man About Town/Paris i mocca brown med kasjmirfôr. Etter at jeg så bildene dine dro jeg fram alle lærprøvene jeg har fra Chester Jefferies og bestilte The Steward i semsket skin med chamoisfôr.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

 

Jeg snakket med Made with Hart som fortalte at de ville begynne å ta inn hansker fra CJ. Det blir jo gøy, alltid best å prøve produktet før en handler.

Ooh, spennende! Har tenkt på å bestille selv, men aldri fått ut fingeren -- men hvis de kommer fysisk i butikk blir det merkbart lavere terskel for å gjennomføre.

 

Når vi er halvveis inne på Stavanger, noen som vet åpningstidene til M&Y Systue? Må legge opp et par dressbukser før jul, så bør vel prøve å ta turen innom der til uken før julerushet virkelig starter.

 

 

Jeg mener de er åpne fra 10-16.30, litt kortere på lørdager.

 

Det har vært redusert kapasitet de siste ukene da den ene har vært i Vietnam pga bestemorens begravelse. Du bør derfor ikke vente med å levere inn buksene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...