Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes kragen så veldig bra ut, Dag. Foretrekker mer spredde krager i 9/10 tilfeller, men det blir jo en smaksak.

 

Takk for kommentar, JorgenH.

Jeg synes ikke det bare er en smakssak, det handler også om hva som passer best til personen når en ser på hodeform. Det ideelle er at jo rundere hode, jo spissere krage. Slik blir det best balanse.

Jeg har et ovalt hode, og da er det penest (imo) med halvvide krager. Trur eg, i alle fall.

 

 

post-181154-0-29407900-1432238739_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du får egentlig litt for lite respons her inne Dag! Selvom det er lite respons håper jeg du fortsetter å poste. Alltid spennende å se når du har lagt inn noe nytt i bildetråden! Du kler deg bra! :)

Ja, det er ikke så mange kommentarene, og det er litt synd. Men jeg har ingen planer om å slutte å legge ut bilder.

 

Ed. Typo

Endret av dag1234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Godt kjøp, EJN! Hvor var lagersalget, og har de det fortsatt?

 

Edit:

https://www.facebook.com/events/632464473556707/

 

Hvordan var utvalget og hvilke størrelser har de igjen? 

 

Ganske mye stæsj der faktisk. En del Incotex i forskjellige størrelser. Var én ganske nice Isaia-blazer igjen, størrelse 52. Noe Tombolini som kan være verdt å se på, en del designstuff (Oscar Jacobsson, ToS etc), Falke-sokker, noe Moncler-greier etc. Inntrykk av et ganske godt spenn av størrelser, men tror jeg tok de siste flannelene i str 50.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rimelig kult om du er på Hebridene, Dag! Ellers, uten å google, kan jeg tenke meg at Harris Tweed har egne utsalg i Edinburgh, kanskje Glasgow, London og i et knippe andre større engelske byer. Hadde det vært London hadde det fulgt med en rekke bilder av at du henter og prøver ting i Savile Row og Jermyn Street, så dersom du ikke er på Hebridene tipper jeg Edinburgh. Fin jakke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ti poeng til EJN. 
Jeg har vært og syklet rundt Loch Ness, og er nå helt riktig i Stornoway på de ytre Hebridene og har kjøpt meg - ikke en jakke, men en Harris Tweed frakk. At det er en frakk kan man se av de tre knappene. Jeg bruker jo bare to-knappsjakker. aldri treknapps-

 

Ellers er det helt korrekt; tweed får man kjøpt nesten hvor som helt i UK, og spesielt her i Skottland. Og  akkurat her er det mye lekkert, ikke minst for damer.

Om to dager er det London og henting av klær både i Jermyn Street og Savile Row. Det kommer så småning om bilder derfra i den andre tråden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

@Revolution.

Jeg var ikke klar over den, det er helt tilfeldig.

 

Hvis du ser nøye så har Herring 'Deo gracias', men på meg står det 'Deo gratias'.

 

I følge google translate er meningen den samme: 'Takk Gud', men at det er en eldre skrivemåte å skrive det med 'c' og ikke 't'.

 

Artig at du gjør meg oppmerksom på dette. Og ut over det så er Herring en finfin skobutikk som jeg har handlet mye hos oppgjennom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...