August. Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Pene ting, August. Denimskjorten er dritkul!Jo takk, veldig fornøyd med den selv
dag1234 Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Fine ting, August. Men jeg er litt skeptisk til de høye knappene på den lyse skjorten. De dominerer litt mye etter min smak.
August. Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 Fine ting, August. Men jeg er litt skeptisk til de høye knappene på den lyse skjorten. De dominerer litt mye etter min smak. Jeg er helt enig Har planer om å sende til en skredder for å få byttet dem ut med noe tynnere og penere.
dag1234 Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Fine ting, August. Men jeg er litt skeptisk til de høye knappene på den lyse skjorten. De dominerer litt mye etter min smak. Jeg er helt enig Har planer om å sende til en skredder for å få byttet dem ut med noe tynnere og penere. Eller at du setter deg til og skifter dem selv. Det er ikke så vanskelig å sette i en knapp.
hfthomas Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Begynner å bli en del Meermin Chukka boots her nå
Haawy Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Seff Begynner å bli en del Meermin Chukka boots her nå Er ikke de første chukkasene som har blitt så populære her, haha. 1
August. Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Seff Begynner å bli en del Meermin Chukka boots her nå Er ikke de første chukkasene som har blitt så populære her, haha.Sebago Arlington Råstilig skjorte!
dag1234 Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Fine boots og fin jakke, Haawy. Den sitter godt på deg. Men du kan godt stryke skjorten du har på deg. Da blir du enda finere. 1
Haawy Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Takk for det. Tok bare skjorten kjapt på meg for å prøve jakken, den ble strykt før jeg brukte den ute.
SIcario Skrevet 3. september 2014 Skrevet 3. september 2014 Kule plagg, Haawy. Likte faktisk den blomstede skjorta godt!
hfthomas Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 (endret) Seff Begynner å bli en del Meermin Chukka boots her nå Er ikke de første chukkasene som har blitt så populære her, haha. Men de peneste Endret 4. september 2014 av hfthomas
Henrik C Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Er så surt at de var tom for den t-skjorten da jeg skulle inn for å bestille. De andre plaggene er forøvrig også solide Haawy. Har en veldig lik jakke fra SuitSupply, neste gang vi skal på samme fest får vi koordinere så vi ikke går med helt like klær, haha! 1
Haawy Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 Haha, får prøve å unngå en tredje strike...
Vowels Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Rå skjorte! Klarer ikke helt å bestemme meg angående t-skjorta. Jalla eller småkul 1
gard. Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Flotte sko, AnewZ. Hvilket merke? Meermin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå