Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sebastian:

Jeg likte den skjorten, den står litt ut fra mengden uten på noen måte å bikke over.

Men slipset passer ikke til. Det er de lyseblå stripene som ødelegger, for de forholder seg ikke til noe av det andre i antrekket.

 

Du kan f eks ha et mørkblått slips i brede striper eller ensfarget med noe struktur. Det er det safe valget. Eventuelt dots, som foreslått, dotsene bør da være hvite eller stå til de oransje stripene i skjorten. Du kan også ha paisley, men det er straks mer krevende men kan bli veldig bra om du får det til.

 

Du skal være litt forsiktig med enda en ny farge i slipset, siden du alt har tre farger i skjorten. Det kan fort bli kræsj, hvis du ikke er ganske så stødig på farger, da.

Jeg ville også valgt en noe videre knute til den kragen.

 

Hvitt PS er helt rett til den skjorten der, siden den er winchester og også har hvite striper.

 

Jakken er ca 1,5 - 2 cm for lang i ermene, du må ikke høre på selgeren.

Lenke til kommentar

Tusen takk for utfyllende kommentar! Er enig angående slipset. Til opplysning er forresten stripene i skjorten røde. Fargene er noe rare på bildet. Det røde i skjorten ser mer oransje ut, og de lyseblå stripene i slipset er ikke så neonfarga som på bildet. Men kommer uansett ikke til å bruke de to sammen. Du har rett angående slipsknuten, ser den er for smal. Men kan jeg klare meg med en bedre tilpasset four in hand, eller må jeg gå hardere til verks med en ny type slipsknute? :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Hva gjør man i russetog? Oslo (vest) russen er ikke så dilla på det.

 

Selv hadde jeg såvidt komt hjem - så jeg sov når det skjedde. Men folk gjør alt fra å drikke til å dele ut russekort til småbarn osv. Samt det er en siste sosial sammenkomst med alle som er russ på den skolen (som regel). Ikke akkurat russetidens høydepunkt, med andre ord.

Lenke til kommentar

Takk for tips, skal prøve de ut.

 

Har litt lyst til å mose inn en mansjettknute i jakkeslaget. Du som er ekspert på akkurat det, Dag, hva sier du - rød, hvit eller blå?

 

Blå med blått slips kunne kanskje vært noe. :)

 

Bare ikke blande inn for mange ulike farger. Blått blir nok fint.

 

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...