Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Husker en diskusjon om RL hvorvidt det var forskjell på kvalitet på f.eks en RL genser eller en skjorte. Noen mente på kvaliteten var bedre på skjortene. (Eller omvendt...)

 

Er det Gant jakker dere mener har dårlig kvalitet?

 

Jakken ser og kjennes for meg veldig bra ut. Jeg må selvsagt ha den en stund før jeg kan si kvaliteten er dårlig.

 

Tingen var at jeg ville helst handle i butikk, ville ikke ha noe alle andre har, likte den svært godt utseende-messig, og trodde ikke det var så dyrt for en så god jakke. Den er lang og varm :) + at det begynner og bli kaldt, dermed hastet det litt.

 

Men kan noen linke til bedre forslag til prisen av jakken jeg kjøpte eller mindre?

Kjøpte forøvrig en grønn lang jakke i tilegg som kosta ingenting i forhold, fra Selected (:p)

Endret av Einaar
Lenke til kommentar

Jeg for min del synes det er BS at Gant har så dårlig kvalitet. Jeg har i hvert fall ikke merket noenting på mine plagg fra Gant. Og ja, det var en diskusjon, hvor alt fra Gant ble karakterisert som dårlig iom. at RL hadde bedre dresser, noe som ikke er rart i det hele tatt iom. at de har enormt mye større fokus på dress enn Gant har.

 

Jeg har i hvert fall ingenting å utsette på kvaliteten til Gant, det er med utgangspunkt i genser og t-skjorter, så jeg kan ikke uttale meg om andre ting, men tviler STERKT på at du kommer til å bli misfornøyd med den jakken.

 

Barbour har sikkert bedre kvalitet til ca. samme pris, men kvaliteten er garantert ikke så dårlig at du merker noe til det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Takk. Kvaliteten virker bra, de er veldig behagelige. Jeg bruker størrelse 41 i sko

(vanligvis 42, men disse var store i størrelsen), og sokkene er størrelse 42.

Ettersom sokkene var tynnere enn jeg hadde forventet, sitter de veldig godt inne i skoene uten at det blir trangt.

 

Takk for tipset, fkm. Jeg bestilte de fra http://www.woodsofshropshire.co.uk/ og kan anbefale denne siden også. :)

 

Btw, går det an å ha buksa så høyt som jeg har i den andre bilde, eller ser det rart ut? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...