Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Da må legen min være sprute gal, for det var han som anbefalt at jeg skulle begynne å trene.

Han mente det ville hjelpe på matlysten.

Peanøttsmør avskyr jeg, sjokoladesuget er ikke helt som det var før, melk elsker jeg og er noe jeg alltid har drukket en del av, proteinpulver o.l. føler jeg at blir litt utenfor mitt område. Drikker så og si bare cola, så det gjør jo litt opp for det.

Uansett så lever jeg fint på 1 måltid om dagen (gjerne 3 pølser eller et par burgere), men det har jo ført til at jeg ikke har energi nok til å kunne gå ut i jobb, og naturligvis at jeg passer inn i veldig, veldig få klær.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vektøkningspulver kunne jo vært en idé, særlig om du blander det med helmelk. Du trenger ikke være boler fordi du drikker pulver :p

Jeg har gått opp 10 kilo på 8 måneder, av kun å øke mengden mat, pulver og h-melk. Kombinert med trening selvsagt.

 

Vektøkning er jo selvfølgelig noe man må gå inn for å gjøre. Det er tung prosess, men resultat er en ubeskrivelig deilig følelse.

 

Kostholdet ditt er vel en smallsize lastebilsjåfør diett, noe som er en ypperlig måte å legge på seg. Det er vel bare å øke mengden.

Lenke til kommentar

Silkepinne: Fine loafers, fikk ikke sett piqueen, men tja. Regner med det er Herring Shoes?

 

lokeland: Øverste beltet likte jeg, men kunne godt vært mørkere. Cardiganen ser grei ut, litt lang i armene. Trench liker jeg bedre som dobbeltspent.

 

CarlE: Den er flott, gratulerer med en gpen bag! Kommer nok til å holde i år og dag, skal kjøpe meg en selv med en gang jeg får økonomi til å rettferdiggjøre det.

Lenke til kommentar

Skulle likt å se flere bilder av den. Første jeg legger merke til, er at det ikke er skulderstøtte på skulderremen din. Det er det på alle bandoulierer fra Louis Vuitton. For det andre skulle jeg likt å se klarere bilder av håndtakene, de ser alt for store ut. Jeg kan ta bilder så dere får se hvordan ekte håndtak og skulderstøtter ser ut.

post-78419-1277651864,261_thumb.jpg

post-78419-1277651876,5851_thumb.jpg

post-78419-1277651887,3323_thumb.jpg

post-78419-1277651897,6483_thumb.jpg

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar

Reagerte på akkurat det samme på piquen. Og få den ut av buksa.

Skoene så greie ut, men var ikke helt fan av sømmene og de lisse-stussene bak (eller hva det nå er).

Stråhatten kostet 30kr av en grunn.

Ellers synes jeg det blir litt for mye neonfaktor, men det går riktig vei synes jeg.

Lenke til kommentar

Om du skal kjøre så frekke farger må resten også være frekt! Sier som de andre her, få piquen ut av shortsen og knepp opp knappene og vis litt kasse! Når dette er gjort er det bare å ta turen til første og beste rave

 

Skoene synes jeg det var litt for mye samefaktor over, hatten så litt rar ut.

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke store bling blings om det ser ut som det..... Bruker kun mitte små diamanter (ekte), små kuler eller firkanter i sølv, gult gull eller hvitt gull. De jeg har i ørene på bildet, er jo veldig små egentlig. Bare sånn jeg bruker.

 

Thrince: De 10 cm du mener er for store, har med vinkelen på bildet å gjøre. Dret meg litt ut med å ta bilde fra froskeperspektiv.

Endret av MM2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...