Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Bebeluv: blir med i klubben som ikke liker knappestolpen, ellers var det veldig bra!

 

archanios: Liker skoene!

Jobbantrekket så fint ut, men ville nok gått med noen andre sko. Første skjorten er jeg ikke veldig fan av, blir for mye på en gang, men shortsen var fin. Samme med buksene.

Siste skjorten likte jeg bedre, men når du har rullet opp ermene, knepp opp enda en knapp. ser så stramt ut, og kræsjer litt med shortsen og de generelt sommerlige looken.

 

Fin rem, Muzungu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk! Skoa kom på nesten akkurat tusenlappen etter tollklarering og mva. Endte vel så vidt under trur eg. Veldig godt fornøgd med akkurat det kjøpet og gledar meg til første greie anledning å bruke dei til helga. ;)

 

Takk ellers for kommentarar. Trur kanskje den eine skjorta kan bli litt myykje til tider, men eg trur eg skal kunne ordne noko som fungerer greit.

Lenke til kommentar

Jeg tok først alle bildene barbeint, men så fant jeg ut at jeg ikke kunne legge ut det. Da tok jeg det nærmeste som var ankelsokker. Ikke tennissokker :p

 

Jeg var litt usikker på om det første antrekket matchet matchet. Det så litt bedre ut da jeg ser bilde nå, men fortsatt litt usikker. Teker på å bytte ut jeansa med noe annet.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

archanios: jeg likte antrekket med skjorte og v-hals, både med og uten slips, men synes det viste litt for mye av skjorten i halsen. Likte også nr. 4, men synes kanskje det også hadde fortjent en skjorte. Sokkene hadde jeg kuttet ut når du ruller buksen.

 

Coa: veldig fine kombinasjoner :thumbup: Dog ser cardiganen noe stor ut og buksen burde vært lagt opp. Ellers ville jeg selv hatt nederste knapp på cardiganen åpen.

Lenke til kommentar

archianos:

Første ser bra ut, men du har strukket halset litt for bredt over skuldrene.

Andre og tredje antrekk så også bra ut, og jeg klarer egentlig ikke å bestemme meg helt for hvilket av disse jeg liker best.

Likte skoene veldig godt, pen farge og de så bra ut.

 

Coa: Buksene er bittelitt lange, samme gjelder ermene på cardiganen.

Andre antrekk ser bra ut, men chinosene kunne godt vært litt slimmere.

Lenke til kommentar

Takker Coa, slipset blir nok med, men spørs om eg orkar å gå så stivt heile dagen. ;)

Thrice: Ikkje trang nei, bra lår på meg, men har god plass i chinosen.

 

Takker geil og Silkepinne

 

Takk Henrik. Blei litt kjapt når eg tok bilde tidligare, så alt ser nok ikkje heilt rett ut. ;)

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...