Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Helgah: T-skjorten ødela for mitt vedkommende. Syns den roter til antrekket, dessuten blir håret litt forstyrrende. Hadde vært bedre om du satte det opp, evt. sensurerte ansiktet og rettet opp hodet.

 

Litt usikker på hva jeg syns om jakken og kjolen også, blir litt for mange "forskjellige" stiler syns jeg.

 

Takk for kommentar! Ja, ser kva du meiner ang. positur.

 

Likte ikke underdelen, Helgah. T-skjorten og jakka syns jeg funka sammen, men trenger en annen underdel.

 

Takk for kommentar! Hah, ser ut som det er jevn respons på skjørtet, ja :-)

 

Helgah: Tror det ville passet bedre med f.eks skinntights eller en tøff jeans til skinnjakka og t-skjorta som jo passet godt samme. Jeg får et inntrykk av litt forsiktig rocka stil av jakka og t-skjorta, men inntrykket ble litt ødelagt av underdelen. :)

 

Ja, kanskje ein jeans. Skinntights er litt passé for min del! Tusen takk for kommentar :-)

 

 

Det blir litt rotete, Helgah. Dessuten ser jeg ikke helt poenget med å dra i klærne når du tar bilde, da får vi ikke sett noe særlig til passformen.

 

Poenget var å vise printen på toppen, på det eine bilete. Trudde det var rimeleg obvious :-) Takk for kommentar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imaginary: Grått mot grått kan fort bli litt kjedelig, men i visse tilfeller funker det bra. Vanskelig å si ut i fra bildet ditt. Er ikke kjempefan av beltespennen, for jeg har litt avsmak mot JL-beltespenner pga. fjortistrenden som herjet for noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Skinntights er litt passé for min del!

 

iohi5.gif

 

Edit: Lol, feil smiley:p

 

Haha, lurte litt på kva du meinte med den jihad'ish smileyen.

 

Imaginary: Syns det var perfekte fargar, eg. Spesielt bruntonen på beltet. Herleg! Godt du valgte eit litt nedtona J. Lindeberg belte.

Endret av Helgah
Lenke til kommentar
SLars1,

 

Jeg liker det, men jakken kunne vært tatt inn litt her og der hos en skredder.

Enig med thrice. Ville også ha brukt et annet, større skjerf, og åpnet den nederste knappen.

Takk :)

Ettersom utvalget var helt latterlig, hadde de bare størrelse medium som minste størrelse. Den er også forholdsvis ny, så har ikke hatt tid til skredder enda. Får ta turen imorra.

Endret av SLars1
Lenke til kommentar
De øverste i skjorta.

 

Åja, i skjorta ja... Har faktisk hatt de øverste knappene oppe i hele dag. Tenker jeg kanskje ville prøve å se finere ut inne her (slo feil der ja).

Men det var cardiganen som var ny da...

Uansett, det er ikke så lenge siden jeg begynte å bry meg om hva jeg tar på meg om morran, så alle tips og meninger er mottatt med et rungene takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...